Notification box, mainly for LATEST ARTICLES. Χώρος ανακοινώσεων, κυρίως για τα ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ. (Contact information [Right button titled Επικοινωνία] and articles follow after this notification box.)
Για οποιαδήποτε πληροφορία, ερώτηση, επικοινωνήστε εδώ: afipnisi@live.com
Καινούργια κείμενα στις κατηγορίες που βρίσκονται κάτω αριστερά, στην λίστα:
Διάλογο
περί των δήθεν μεσιτείων
αγίων,
με
Νικόλα Μαυρομάγουλο.
(Είναι
το δεύτερος
μέρος του
διαλόγου,
το
πρώτο μέρος ήταν
περί
νηπιοβαπτισμού
και
μπορεί όποιος
θέλει να τα βρει
και τα δύο στην
ίδια αυτή
κατηγορία.)
Απευθυνόμενος λοιπόν στον Νίκο Μαυρομάγουλο, του γράφω (όπως θα δείτε τα λόγια του τα είχα βάλει σε τετράγωνα για να διαχωρίζονται από τα δικά μου):
Στο
εξής
αναφέρεσαι
στην Μαριάμ
και την δήθεν
βασιλεία και
μεσιτεία της…
πράγμα που δεν
αφορά το
βάπτισμα
μωρών. Το
έκανες επειδή
ο Παναγιώτης (παπάς
που συμμετείχε
αρχικά στον
διάλογο στο θρεντ) έκανε
μία ευχή για
την Μαριάμ
(«καλη
βδομαδα ευχομαι
και η Κυρια
Θεοτοκος
που γιορταζει
αυριο να
μας προστατευει»),
στην οποία
διαφώνησα καιατ
σχολίασα.
1)
Συμφωνώ όμως
ότι δεν
υπάρχει
ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΌΓΟΣ
να πιστέψω
εσένα,
αντιθέτως μου
έδωσες λόγους
να μην πιστεύω
την κρίση σου
ως «ερευνητή»
και θρησκευόμενο
άτομο.
2) Δεν
οφείλω να
πιστέψω καμία
εκκλησία,
επειδή καμία
εκκλησία στο
σύνολό της δεν
έχει μόνο
αλήθεια, αλλά
όλες έχουν και
πολλές πλάνες. Πόσω
μάλλον στα
τυφλά να σε
πιστέψω και
πόσο μάλλον μία
κακόγουστη
ιμιτασιόν
ανθρώπινη εκκλησία.
Όσο και να
χώνεις το
κεφάλι σου
μέσα στο χώμα…
.…δεν
αλλάζει η
πραγματικότητα…
(Είναι
μύθος ότι η
στρουθοκάμηλος
χώνει το
κεφάλι της στο
έδαφος όταν
φοβάται, αλλά
είναι αλήθεια
ότι ο άνθρωπος
το κάνει …
Νίκο είσαι η
απόδειξη.
–Ελπίζω να μην πιαστείς
από το -με νόημα-
χιούμορ μου…)
Οι
μόνες λοιπόν έγκυρες
Θεολογικές
αλήθειες που
είναι προσβάσιμες
σε όλους τους
πιστούς βρίσκονται
στην Αγία
Γραφή, καθότι
κανένας πιστός
δεν τις έχει
όλες αυτές τις
αλήθειες στην
μνήμη ή στις
γνώσεις του. Έτσι η
Εκκλησία που
αποτελείται
από πολλούς
πιστούς, δύναται
μεν να φέρει
όλες τις
αλήθειες της
Γραφής (λόγω
Αγίου Πνεύματος),
αλλά το να
πούμε ότι όλοι
οι πιστοί τις
φέρουν όλες,
δεν είναι παρά
μία
χοντροκομμένη ανοησία.
Από την άλλη, η
«Ορθόδοξη»
θρησκεία δε,
είναι η αρχιαίρεση
όλων. Είναι ή
απίστευτη
άγνοια που
δημιουργεί το θράσσος
κάποιος να
μιλάει σε
άνθρωπο που
ξέρει τα της
πίστεως και να
του λέει ότι
οφείλει πίστη
στην «Ορθόδοξη»
εκκλησία που
είναι
βουτηγμένη στο
απόλυτο σκοτάδι.
Είναι να
τραβάει τα μαλιά
του κανείς,
πραγματικά!
Α.
Σού θυμίζω ότι
η δική μου πίστη
δεν δεσμεύεται
ΜΟΝΟ από ένα
Θεόπνευστο
βιβλίο, γιατί
εμείς οι
Χριστιανοί
έχουμε και τις
Θεόπνευστες
Συνόδους μας,
και τη
Θεόπνευστη
υμνολογία τής
Εκκλησίας, που
τα τεκμηριώνει
αυτά.
Α)
Έτσι λοιπόν
αιτιολογείς
γιατί πιστεύεις
στο βάπτισμα
μωρών, ότι η δική
σου πίστη δεν
δεσμεύεται
ΜΟΝΟ από την
Γραφή. Πάλι
λοιπόν μας λες
εμμέσως ότι
ΞΕΡΕΙΣ ότι
τίποτα δεν
λέει η ΚΔ για
βάπτισμα
μωρών. ΜΗΝ
ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ
ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ
ΠΡΟΣΠΟΙΗΘΕΙΣ
ΟΤΙ ΤΟ
ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΜΩΡΩΝ
ΕΙΝΑΙ
ΘΕΟΣΥΣΤΑΤΗ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ
ΠΡΩΤΟΥ ΑΙΩΝΑ.
Β) Η
δική σου πίστη,
δεν είναι
Χριστιανική,
αλλά Μαριολατρική.
Εκτός αν μου
πεις ότι και
των
«γιεχωβάδων»
και «μορμόνων»
είναι
Χριστιανική, ε
τότε… πάω
πάσο . Η
Χριστιανική
πίστη Νίκο
βρίσκεται στην
Αγία Γραφή,
πράγμα το
οποίο γνώριζαν
και
ομολογούσαν
και οι «πατέρες».
Θα δούμε τι έχεουν
να μας πούνε
αυτή αργότερα…
(Εκτός
αν μου πεις ότι
και αυτοί δεν
ήταν μέρος της Εκκλησίας
ή ότι η φωνή
τους δεν
αντιπροσώπευε
όλους επί ενός
τόσο βασικού
θέματος.)
Γ)
Τέλος πάντων,
το ότι δέχεσαι
ότι υπήρχαν
«Θεόπνευστες
συνόδους» και…
«υμνολογίες»,
αλλά και ότι η
Γραφή είναι
Θεόπνευστη,
είναι –για να
ξέρεις-
ΑΝΤΙΦΑΣΗ. Δεν
είναι δυνατόν
Το Άγιο Πνεύμα
να αποκαλύπτει
αντίθετες
διδασκαλίες
στην Εκκλησία,
μάλιστα να μας
δίνει στην
πρόνοιά Του
τον κανόνα της
ΚΔ που
ξεσκεπάζει
όσους είχαν
Θεολογικά
απομακρυνθεί
από την
Εκκλησία του
πρώτου αιώνα,
την μία Εκκλησία
Του Κυρίου και
των αποστόλων!
Β.
Αλλά για τη
δική σου
ασθένεια, θα
σού δείξω δύο
χωρία, που
δείχνουν ότι η Παναγία
είναι συμβασίλισσα
με τον Κύριο:
"1
Και σημείον
μέγα ώφθη
εν τω ουρανώ,
γυνή
περιβεβλημένη
τον ήλιον,
και η σελήνη
υποκάτω των ποδών
αυτής, και επί
της κεφαλής
αυτής στέφανος
αστέρων
δώδεκα, 2 και εν γαστρί
έχουσα έκραζεν
ωδίνουσα
και
βασανιζομένη τεκείν." (Αποκάλυψις
12: 1,2)
(Στην
πραγματικότητα
δεν πρόκειται
για δύο χωρίο όπου
η Μαριάμ
είναι συμβασίλισσα
με τον Κύριο,
καθότι το ένα
αφορά δήθεν
την Μαριάμ
και το άλλο
δήθεν όλοι την
εκκλησία.)
Σου
είπα να μην
αλλάξεις θέμα,
αλλά
ασχολήθηκες με
το σχόλιο μου
στον
Παναγιώτη.
Μιλάμε για το
βάπτισμα μωρών
και είπες ότι η
Εκκλησία ήδη
βασιλεύει με τον
Θεό (η Μαριάμ
και η άγιοι), και
τώρα ως
αφιερωμένος κρυφο-Μαριολάτρης
μας λες ότι και
η Μαριάμ
είναι «συμβασίλισσα
με τον Κύριο»….
Τρέλα σκέτη να
λες κάτι τέτοιο
και να το λες
ΧΩΡΙΣ να έχεις
δει καν τα συμφραζόμενα
αυτών των
εδαφίων, αλλά
να
παπαγαλίζεις όπως
όλοι σας τους
θεολόγους σας
που είναι οι
περισσότεροι
βαθιά
νυχτωμένοι.
Διαβάστε
επιτέλους μόνη
σας την ΚΔ,
χωρίς ύποπτες
και ανόητες
αποδόσεις
δίπλα ή
συνεχίστε για
να εκτίθεστε
συνεχώς. Δες τι
λέει το ίδιο
κεφάλαιο για
αυτήν την
γυναίκα και
σταμάτα την
αναμετάδοση
παραπληροφόρησης:
Αποκ.12:1,
4-7, 13-17 / 1
Και σημείον
μέγα εφάνη
εν τω ουρανώ,
γυνή
ενδεδυμένη τον
ήλιον, και
η σελήνη
υποκάτω των ποδών αυτής,
και επί
της κεφαλής
αυτής στέφανος
αστέρων δώδεκα·
4……………Και ο
δράκων εστάθη
ενώπιον της
γυναικός της
μελλούσης να γεννήση,
διά να καταφάγη
το τέκνον
αυτής, όταν γεννήση.
5 Και εγέννησε
παιδίον
άρρεν, το
οποίον μέλλει
να ποιμάνη
πάντα τα έθνη
εν ράβδω σιδηρά· και
το τέκνον
αυτής ηρπάσθη
προς τον Θεόν
και τον θρόνον
αυτού. 6 Και η
γυνή έφυγεν
εις την έρημον,
όπου έχει τόπον
ητοιμασμένον
από του Θεού, διά να τρέφωσιν
αυτήν εκεί
ημέρας χιλίας
διακοσίας
εξήκοντα. 7 Και έγεινε
πόλεμος εν τω ουρανώ· ο
Μιχαήλ και οι
άγγελοι αυτού επολέμησαν
κατά του
δράκοντος· και
ο Δράκων επολέμησε
και οι άγγελοι
αυτού, 8 και δεν
υπερίσχυσαν,
ουδέ ευρέθη
πλέον τόπος
αυτών εν τω ουρανώ……………………………..13
Και ότε είδεν
ο δράκων ότι ερρίφθη
εις την γην,
εδίωξε
την γυναίκα, ήτις εγέννησε
τον άρρενα. 14 Και εδόθησαν
εις την
γυναίκα δύο
πτέρυγες του
αετού του
μεγάλου, διά να πετά
εις την έρημον
εις τον τόπον
αυτής, όπου
τρέφεται εκεί
καιρόν και
καιρούς και
ήμισυ καιρού
από προσώπου
του όφεως.
15 Και έρριψεν ο όφις οπίσω
της γυναικός
εκ του
στόματος αυτού
ύδωρ ως ποταμόν,
διά να κάμη να σύρη
αυτήν ο
ποταμός. 16 Και εβοήθησεν
[η γη] την
γυναίκα και ήνοιξεν η
γη το στόμα
αυτής και κατέπιε
τον ποταμόν,
τον οποίον έρριψεν
ο δράκων εκ του
στόματος αυτού.
17 Και ωργίσθη
ο δράκων κατά
της γυναικός και
υπήγε να κάμη
πόλεμον
με τους
λοιπούς του
σπέρματος
αυτής, τους φυλάττοντας
τας εντολάς
του Θεού και
έχοντας την μαρτυρίαν
του Ιησού
Χριστού.
Πόσο άγνοια
λοιπόν, πόση τυφλωσύνη,
μπορεί να
παρουσιάσει
αυτήν την
γυναίκα:
που
είχε στεφάνι
με 12 αστέρια,
(από εδώ
και κάτω προφανώς
μπαίνει στην
έσχατη
περίοδο)
που
την κυνήγησε ο
δράκος/Σατανάς,
που
έφυγε για τρισήμιση
χρόνια στην
έρημο,
που
της δόθηκαν 2
μεγάλες
πτέρυγες του
αετού του μεγάλου
για να πετά, (για
να δούμε, τι θα
δούμε…)
που
ποτάμι πήγε να
την πνίξει,
αλλά άνοιξε η
γη και κατάπιε
το ποτάμι,
που
το σπέρμα
αυτής αποτελείται
από δύο ομάδες («τους
λοιπούς του
σπέρματος
αυτής». Άρα
υπάρχει το
σπέρμα αυτής
και οι λοιποί
τους σπέρματος
αυτής που
είναι «όσοι
φυλούν τα
εντολές του
Θεού και έχουν την
μαρτυρία Ιησού
Χριστού.» -εδ.17)
ως δήθεν την Μαριάμ;;;;!!!!!
Θα πει
κανείς: Τότε
ποια είναι
αυτή η γυναίκα
που γέννησε
τον άρρενα
(Ιησού);; Γνώμη
δίδω. Κατά
πάσα
πιθανότητα η
«γυναίκα» εδώ
είναι το
Ισραήλ. Από τον
Ισραήλ κατά
μία έννοια
γεννήθηκε ο
Ιησούς. Και
πράγματι μέρος
του
πνευματικού
σπέρματος του
Ισραήλ είναι «όσοι φυλούν
τα εντολές του
Θεού κα την
μαρτυρία Ιησού
Χριστού»,
οι Χριστιανοί.
Έρχεται
και δένει αυτό,
με τον
απόστολο Παύλο
ο οποίος
θεωρούσε την
άνω Ιερουσαλημ
(το πνευματικό
Ισραήλ) μητέρα
όλων, και όχι
την Μαριάμ
φυσικά! Δείτε
ένα απόσπασμα
ενός διαλόγου
μου με θέμα το
«αειπάρθενο»:
«ΑΡΧ.Κ* Γαλ.4:23-28 αλλ ο
μεν εκ της παιδισκης
κατα σαρκα
γεγεννηται
ο δε εκ της ελευθερας
δια της επαγγελιας
24 ατινα εστιν
αλληγορουμενα
αυται γαρ εισιν αι
δυο διαθη
και μια μεν απο
ορους σινα
εις δουλειαν
γεννωσα ητις εστιν
αγαρ 25 το γαρ αγαρ σινα
ορος εστιν
εν τη αραβια
συστοιχει
δε τη νυν ιερουσαλημ
δουλευει
δε μετα
των τεκνων
αυτης 26 η δε ανω
ιερουσαλημ
ελευθερα εστιν ητις εστιν
μητηρ παντων
ημων 27 γεγραπται
γαρ ευφρανθητι
στειρα η
ου τικτουσα
ρηξον και βοησον η
ουκ ωδινουσα
οτι πολλα
τα τεκνα
της ερημου
μαλλον η
της εχουσης
τον ανδρα 28 ημεις δε αδελφοι κατα ισαακ
επαγγελιας
τεκνα εσμεν.
Πως
θα μπορούσε ο
Παύλος να
γράψει ότι πνευματική
«μητέρα πάντων»
των πιστών
είναι η «άνω Ιερουσαλήμ»,
αν πίστευε ότι
ήταν η Μαριάμ
και χωρίς
καμία επιπλέον
διάκριση/διευκρίνηση;;
Καμία αναφορά
δεν κάνει στην Μαριάμ.»
(Όλος
ο διάλογος
αυτός, εδώ: http://www.ipertisalithias.gr/index.php?cat=2&id=2&bg=18#article )
Το απόσπασμα
αυτό στην
Αποκάλυψη λοιπόν,
πιθανολογικά μιλάει
για την
περίοδο
διωγμών του
Ισραήλ και της
Εκκλησίας επί αντιχρίστου,
κάποτε στην
διάρκεια της λεγόμενης
εφταετίας του,
κατά την οποία
θα συμβαίνουν
φοβερά και μονάδικά
πράγματα(…)
στην ιστορία
της
ανθρωπότητας.
Λόγω έτσι όχι
μερικών
αμφίβολων
σημείων του,
αλλά όλων των
περιγραφών του,
δεν μπορεί να
έχει αυτό το
απόσπασμα
ΚΑΜΙΑ σχέση με
μία δήθεν συμβασίλισσα
Μαριάμ!!
Έλεος!!! Get over
it που
λένε και οι
Αμερικάνοι,
ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ αν
το προτιμάς Ελληνικά..
Πάμε
να δούμε την απόδειξη
σου, δήθεν για
το ότι
βασιλεύει τώρα
η Εκκλησία…. .
"
Και είδον
θρόνους, και εκάθησαν
επ’ αυτούς, και
κρίμα εδόθη
αυτοίς " (Αποκάλυψις
20: 4).
Και μη μού πεις
ότι πρόκειται
για οράσεις,
γιατί βεβαίως
με οράσεις
δείχνει ο
Κύριος τα
επουράνια. Αλλά
θα έπρεπε να
σού αρκεί η
Θεόπνευστη
υμνολογία τής
Εκκλησίας.
Μα
αυτό το χωρίο
ΚΑΜΙΑ σχέση με
μία δήθεν
Εκκλησία που
ήδη τώρα
βασιλεύει με
Τον Χριστό!!!
Ένα-ένα:
1)
Για αρχή αυτό
το χωρίο όπως
το παραθέτεις
δεν κάνει
αναφορά στην
Εκκλησία, και
το ξέρεις, αλλά
έπρεπε να μας
το παραθέσεις
έτσι…. Γιατί
άραγε; Επειδή
δεν είστε
Θεοφοβούμενοι,
αλλά κολπατζίδες
κακ-απολογητές.
2)
Πετσόκοψες το
χωρίο αυτό,
επειδή όλο
μαζί λέει:
«Και είδον
θρόνους, και εκάθησαν επ' αυτών, και
κρίσις εδόθη
εις
αυτούς και είδον
τας ψυχάς
των πεπελεκισμένων
διά την μαρτυρίαν
του Ιησού και
διά τον λόγον
του Θεού, και οίτινες
δεν προσεκύνησαν
το θηρίον
ούτε την
εικόνα αυτού,
και δεν έλαβον
το χάραγμα επί
το μέτωπον
αυτών και επί
την χείρα
αυτών· και
έζησαν και εβασίλευσαν
μετά του
Χριστού τα
χίλια έτη.»
Ο
Ιωάννης βλέπει
πρώτα θρόνους
και μετά
κάποιους να
κάθονται σε
αυτούς καθότι
τους δόθηκε
κρίση να
κάνουν, και
μετά βλέπει
(«και είδον
τας ψυχάς
των πεπελεκισμένων»)
ότι από αυτούς
όλους ήταν και αυτοί
που είχαν σφαγεί
πριν την
έλευση του
Χριστού, όσοι
δηλαδή δεν
έλαβαν το
χάραγμα του αντιχρίστου,
και δεν τον
προσκύνησαν!!
Και σε αυτούς
λοιπόν δόθηκε
να κάτσουν
στους θρόνους
και να κρίνουν
(τα έθνη) αφού
πέρασαν μέσα
από την
περίοδο του αντιχρίστου
και «έζησαν και
βασίλευσαν
μετά του
Χριστού τα χίλια
έτη.»
Αυτό
λοιπόν το
χωρίο για την
πρώτη ανάσταση
και μιλάει για
την χιλιετούς
βασιλεία,
πράγμα που
ήθελες να μας
κρύψεις για
αυτό και το
παρέθεσες
έτσι. (Παρεμπιπτόντως
[επειδή εσύ
ανέφερες αυτό
το χωρίο], την
χιλιετή
βασιλεία την δεχόντουσαν
οι
περισσότεροι
αν όχι όλοι οι
«πατέρες» του πρώτου
αιώνα όπως
αναλύω στο
άρθρο μου περί
ιερατείου.
Εσείς την
καταργήσετε
μεν, μετατίθοντας
δε τις
συντεταγμένες
της στο ειδικό
ιερατείο σας,
συντεταγμένες
που αφορούν
ΜΟΝΟ τους
ιερείς της χιλιετούς
βασιλείας!)
Εγώ
λοιπόν σου
ζήτησα να
αποδείξεις τον
ισχυρισμό σου
ότι η Εκκλησία
τώρα ήδη
βασιλεύει! Μάλιστα
εδώ και δύο
χιλιάδες
χρόνια!!! Πούντη;
Γιοκ, τίποτα!
Φυσικά.
Αν
διαφωνείς,
περιμένω μια
απόδειξη, ότι η
Παναγία ΔΕΝ
συμβασιλεύει
με τον Κύριο, σε
αντίθεση με τη
διδασκαλία τής
Εκκλησίας και
τής Αγίας
Γραφής.
1)
Σχολείο πήγες
βρε Νίκο;
Απόδειξη
φέρνουμε για
κάτι που
υπάρχει, όχι
για κάτι που
δεν υπάρχει.
Εσύ που
πιστεύεις ότι
αυτό συμβαίνει
πρέπει να
φέρεις τις
αποδείξεις,
όχι εγώ!! Φέρε μας
απόδειξη ότι η
μητέρα του
Ιησού Χριστού
βασιλεύει ήδη
και επί ποιων.
Θα
περιμένουμε…..
2) Αλλά
έχω και
αποδείξεις για
το αυτονόητο
ότι η Μαριάμ
δεν
συμβασιλεύει
(ή
οποιοσδήποτε
άλλος) με Τον Κύριο.
Είναι:
Α)
το Βιβλίο της
Αποκάλυψης.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ
ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΑΣΙΛΕΊΑ
ΨΥΧΏΝ (όπως και
της Μαριάμ)!!...
Δεν υπάρχει
πουθενά κάτι
τέτοιο, ενώ
όποιος έχει
διαβάσει έστω
μία φορά την
Αποκάλυψη,
ξέρει ότι θα
έπρεπε εκεί
τουλάχιστον να
αναφέρεται,
αλλά απόλυτη
σιωπή, ούτε
φυσικά στην
υπόλοιπη ΚΔ!!!
Τυχαίο;; Εγώ
λοιπόν σου
αποδεικνύω την
ανυπαρξία αυτού
που λες… με την
ανυπαρξία του!
Β)
Όλοι οι πιστοί πρέπει
να περιμένουν την
αρπαγή κατά
την 2η έλευση
όπου θα γίνει η
ανάσταση. Αυτό
διδάσκει η
Γραφή. Πουθενά
δεν βλέπουμε
ψυχές ανθρώπων
να βασιλεύουν
επί της γης ήδη,
πρεσβεύοντας
δήθεν οι ψυχές
υπέρ των εδώ
ζώντων. (Ετοιμάζω
και άρθρο περί
μεσιτείας,
υπομονή…) Όλα τα
άλλα είναι εθελοθρησκεία. (Μου
θυμίζει συνεχώς
τους
ψευδομάρτυρες
του Αμερικάνου Ιεχωβά)
Αν και
οι πιστοί
λοιπόν εδώ
στην γη:
α)
είναι
νοερά/συμβολικά
βασιλείς και
ιερείς του υψίστου,
έχοντας βάσει
της ΚΔ κατά
χάριν πνευματική
εξουσία επί
τρέχουσες
γήινες
καταστάσεις
και τελώντας
πνευματικές
θυσίες αγάπης,
αλλά και
β)
είναι εν
δυνάμει
κυριολεκτικά
βασιλείς και
ιερείς διότι
τέτοιοι θα
είναι κατά την
χιλιετή
βασιλεία
(Αποκ.5:10), αν
παραμείνουν
μέχρι το τέλος
αφιερωμένοι
στον Κύριο,
και
πάλι, αυτά, δεν
έχουν καμία
σχέση με την
βασιλεία που
λες εσύ! Εσύ
είχες γράψει:
«Και πάλι
δεν κατανοείς,
ότι αφού η Παναγία
μητέρα τού
Κυρίου μας, συν πάσι τοις αγίοις,
βρίσκεται συμβασίλισσα
με τον Κύριο,
έχει κάθε
εξουσία να
ζητήσει τις
πρεσβείες Του
και να της
κάνει το χατήρι,
όπως το έκανε
στον γάμο τής
Κανά, ακόμα και
ΧΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ,
ακόμα και
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ
ΕΧΕΙ ΕΝΔΟΞΑΣΕΙ
ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
ΜΑΖΙ ΤΟΥ.»
Η Μαριάμ
είναι μαζί με
τον Κύριο και
όλους τους
αγίους, αλλά
δεν βασιλεύουν
πουθενά!
Μάλιστα λες
ότι δεν έχει
μεν «ενδοξαστεί»,
αλλά
βασιλεύει…
ΕΛΕΟΣ!!!
28.
Γράφεις:
"Δείξε
μου εδάφια που
λέει ότι ... την ικανότητα
να ξέρει τι
κάνουν όλοι οι
άνθρωποι στην
γη π.χ. ποιοι και
πότε
προσεύχονται
σε αυτήν,"
Απαντώ:
Ποιος είπε ότι
ξέρει τι
κάνουν όλοι οι
άνθρωποι; Ό,τι
τής λέει το
Άγιο Πνεύμα
ξέρει. Συνεπώς
λάθος πράγματα
ρωτάς.
Αν
διαφωνείς,
περιμένω
απόδειξη, ότι
το Άγιο Πνεύμα,
ΔΕΝ μπορεί να
πληροφορήσει
τους αγίους τι
ζητάνε οι
άνθρωποι.
1.
Μα δεν ξέρει η Μαριάμ τι
κάνουν όλοι οι
άνθρωποι μέσω
του Αγίου
Πνεύματος
δήθεν;;… Γιατί
κάνεις αυτήν
την ερώτηση;;
2. Και
σου εξήγησα τα
λόγια μου: «τι
κάνουν οι
άνθρωποι»
λέγοντας σου:
«π.χ. ποιοι και
πότε
προσεύχονται
σε αυτήν».
3. Πάλι
το ίδιο λάθος
κάνεις που θα
έκανε δυστυχώς
ένας αγράμματος.
Εσύ, που
ισχυρίζεσαι
ότι το Άγιο
Πνεύμα την
πληροφορεί, εσύ,
πρέπει να το
αποδείξεις.
Απόδειξέ μας
λοιπόν ότι το Άγιο
Πνεύμα την
πληροφορεί για
όλους τους Ορθοδοξους/Καθολικούς
που
προσεύχονται
σε αυτήν (που να
μην ξεχνάμε
ότι είναι
αμαρτία!!!).
Προσέξτε
φίλοι τις
λέξεις του. Δεν
μου ζητάει να αποδείξω
ότι το Άγιο
Πνεύμα δεν
πληροφορεί την
Μαριάμ,
αλλά ότι ΔΕΝ
ΜΠΟΡΕΊ να
πληροφορήσει
αυτή και
άλλους πιστούς
που έχουν
πεθάνει.
Ανοησίες!
Φυσικά μπορεί
να το κάνει Το
Άγιο Πνεύμα, τα
πάντα μπορεί
να κάνει! Αυτό δεν
είναι λόγος να
του
προσθέτουμε
έργα/λειτουργίες
που δεν κάνει!!! Όποιος
λοιπόν
πιστεύει ότι η Μαριάμ και
οι λοιπές
άγιες ψυχές
(όλες), έχουν μία
τέτοια σχέση
με Το Άγιο
Πνεύμα πρέπει
να μας δείξει
ότι αυτό το
πίστευε ο
Χριστός και οι
μαθητές Του,
συγγραφείς της
ΚΔ.
Περιμένουμε
την απόδειξη,
φτάνουν οι
αυθαιρεσίες,
είναι πλέον
αμέτρητες.
4.
Προσέξτε
επίσης το εξής
βλάσφημο που
λέει ο Νίκος
και η θρησκεία
του: Το
Άγιο Πνεύμα
μεσολαβεί για πιστούς
ανθρώπους πληροφορόντας
την Μαριάμ
και αγίους για
αυτούς!!!!!!! Άκουσον,
άκουσον!!
Κάτι ανοιχτά
αντίθετο με τα
πιστεύω του
Παύλου. Μία
τέτοια θέση όπως
την θέτεις
Νίκο, ΔΕΝ
ΓΝΩΡΙΖΕ η
πρώτη
Εκκλησία, αλλά
μόνο αυτήν:
Ρωμ.8:26-28, 31-34 Ωσαύτως
δε και το
Πνεύμα συμβοηθεί
εις τας
ασθενείας
ημών· επειδή το τι να προσευχηθώμεν
ως πρέπει δεν εξεύρομεν,
αλλ' αυτό το
Πνεύμα ικετεύει
υπέρ ημών διά
στεναγμών αλαλήτων·
27 ο δε ερευνών
τας καρδίας
εξεύρει τι
είναι το
φρόνημα του
Πνεύματος, ότι
κατά Θεόν
ικετεύει υπέρ των
αγίων (αρχ.
ετυνγχάνει
υπερ
αγίων) 28 Εξεύρομεν
δε ότι πάντα συνεργούσι
προς το αγαθόν εις
τους αγαπώντας
τον Θεόν, εις
τους κεκλημένους
κατά τον προορισμόν
αυτού·…………………………….. 31 Τι
λοιπόν θέλομεν
ειπεί
προς ταύτα; Εάν ο Θεός ήναι υπέρ
ημών (όχι
οι άγιοι που
είναι μαζί Του), τις
θέλει είσθαι
καθ' ημών; 32
Επειδή όστις
τον ίδιον
εαυτού Υιόν
δεν εφείσθη,
αλλά παρέδωκεν
αυτόν υπέρ
πάντων ημών, πως και
μετ' αυτού δεν
θέλει χαρίσει
εις ημάς τα
πάντα; 33 Τις
θέλει
εγκαλέσει τους
εκλεκτούς του
Θεού; Θεός
είναι ο δικαιών·
(όχι οι
άγιοι) 34 τις θέλει είσθαι ο κατακρίνων;
Χριστός ο
αποθανών,
μάλλον δε και αναστάς, όστις και
είναι εν τη
δεξιά του Θεού, όστις και
μεσιτεύει υπέρ
ημών. (Μόνο
Αυτός που
είναι δίπλα
στον Θεό
μεσιτεύει για
τους
ανθρώπους, δηλαδή
Ο Ιησούς
Χριστός ΜΕ Το
Άγιο Πνεύμα
Του -Ιωάν.16:13, Β’Κορ.3:17,
Ρωμ.8:8-11. Προτροπή
σε αναγνώριση
άλλης σχέσης
μεταξύ Θεού και
ανθρώπων
είναι
βλάσφημη,
δαιμονική, μία
που ακυρώνει
τον Αριχερέα
Ιησού Χριστό
ως
δικαιωματικά
τον ΜΟΝΑΔΙΚΌ
μεσίτη. Πρέπει
να φύγεις από
αυτήν την
θρησκεία, για
να επαναλαμβάνεις
τότε μόνο τις
διδασκαλίες
Του Κυρίου και
των αποστόλων
Του.)
Έτσι
Νίκο; Το Άγιο
Πνεύμα μιλάει
στον Θεό υπέρ
των αγίων εδώ
στην γη, και όχι
στους
«κεκοιμημένους»!!
Δεν μιλάει
δηλαδή στους
αγίους που
είναι στην
Παρουσία Του
Θεού, για τους
αγίους εδώ
στην γη!!! Μιλάει
στον Θεό!
Α’Τιμ.2:5-7 Διότι
είναι εις Θεός, εις και
μεσίτης Θεού
και ανθρώπων,
άνθρωπος
Ιησούς Χριστός,
6 όστις έδωκεν
εαυτόν αντίλυτρον
υπέρ πάντων, μαρτυρίαν γενομένην
εν ωρισμένοις
καιροίς, 7
εις το οποίον ετάχθην
εγώ κήρυξ και
απόστολος, αλήθειαν
λέγω εν Χριστώ,
δεν ψεύδομαι,
διδάσκαλος των
εθνών εις την πίστιν και
εις την αλήθειαν.
Τι να
λέμε λοιπόν; Τι
να μας πει η «φαυλοδοξία»
σας που δεν βομβαρίζεται
από την Γραφή;
29.
Γράφεις:
"
ότι έχει το
δικαίωμα να
πρεσβεύει για
τους ανθρώπους,
πόσο μάλλον
όταν ο Παύλος
πίστευε και
δίδασκε: Α’Τιμ.2:5
Διότι είναι
εις Θεός, εις
και μεσίτης
Θεού και
ανθρώπων,
άνθρωπος
Ιησούς Χριστός,"
Απαντώ:
Μη συγχέεις
την ΑΠΟΛΥΤΗ
μεσιτεία τού
Κυρίου, με τη
ΣΧΕΤΙΚΗ τής
Παναγίας.
Και για να δεις
εδάφια, αν στην
Αγία Γραφή οι
ζώντες (και άρα
όχι ακόμα βεβαιόπιστοι
και σεσωσμένοι),
έχουν το
δικαίωμα να
μεσιτεύουν (με
σχετικό τρόπο)
για τούς
αδελφούς τους,
προσευχόμενοι
γι' αυτούς,
μήπως η
Παναγία μόνη
δεν έχει το
δικαίωμα να
προσεύχεται
στον Υιό και
Θεό της για μια
τέτοια σχετική
μεσιτεία;
" Αδελφοί,
προσεύχεσθε
περί ημών." (Α΄
Θεσσαλονικείς
5: 25).
Αν διαφωνείς,
δώσε μου
αποδείξεις,
ότι μόνη η
Παναγία και οι
άγιοι δεν
έχουν αυτό το
δικαίωμα, που
διατηρείς κι
εσύ για τον
εαυτό σου, να
προσεύχεσαι
και να
μεσιτεύεις
έτσι στον
Κύριο για τους
άλλους!
Γελιότητες. 1)
«Μεσιτεία»
γνωρίζει μία η
ΚΔ, όχι άλλη! Είναι
Του Χριστού
και του
Πνεύματος
Αυτού προς τον Θεό
υπέρ των
ζωντανών
πιστών! Δεν
υπάρχει
σχετική
μεσιτεία της Μαριάμ, όλο φαυλ-όδοξα
κόλπα είστε!!
Κατά βούληση
φτιάχνεται μία
θεολογική θέση
και ζητάτε
εμείς να
αποδείξουμε
ότι δεν υπάρχει;;;!!!
Πνεύμα πλάνης
και όχι μόνο.
2) Το
«Αδερφοί,
προσεύχεσθε
περί ημών», ναι
φανερώνει προσευχή
ζωντανών
εδώ στην γη,
προς τον Θεό,
για ζωντανούς
πιστούς εδώ
στην γη. Όλοι οι
πιστοί λοιπόν
μπορούν να
προσευχηθούν στον
Θεό για όλους
τους ανθρώπους
εδώ στην γη.
Μπορώ να ζητήσω
από κάθε
ζωντανό πιστό
να προσευχηθεί
για μένα στον
Θεό. Αυτό το
διδάσκει η
Γραφή. Δείξε
μας που
διδάσκει η
Γραφή ότι
μπορούμε να προσευχηθούμε
σε ψυχές
πιστών που
μάλιστα
«βασιλεύουν»
ήδη και… από τον
ουρανό.
Δώσε ένα
παράδειγμα
πιστού σε όλη
την ΚΔ
που μιλάει σε
ψυχή
οποιουδήποτε
πεθαμένου
πιστού.
Που στηρίζεται
το αυθαίρετο
δόγμα σας;;
Θα
περιμένουμε.
3)
Κάνεις ένα
μεγάλο λάθος.
Δεν μεσιτεύω
για πιστούς
όταν
προσεύχομαι
για αυτούς! Δεν λαμβάνει
πρώτα εμένα Ο
Θεός υπόψη,
αλλά τον Μεσίτη
Ιησού Χριστό. Απευθύνομαι
στον Θεό μέσω
του Μεσίτη
Ιησού Χριστού. Το
δικαίωμα
στην μεσιτεία
μεταξύ Θεού
και ανθρώπου
το έχει μόνο Ο
Χριστός. Για
αυτό όπως
διάβασες ο
Παύλος
μπορούσε να
γράψει «εις
μεσίτης…
άνθρωπος
Ιησούς
Χριστός»! Ένας ο
Μεσίτης, τέλος
και σε όποιον
αρέσει. Δεν ξέρει
άλλους, δεν
ομολογεί
άλλους. Οι
πιστοί δεν
μεσιτεύουν ο
ένας για τον
άλλον, αλλά
προσεύχονται ο
ένας για τον
άλλον, δεν
είναι το ίδιο
λοιπόν. Το
ρήμα «μεσιτεύω»
αφορά μόνο την
μεσιτεία Του
Κυρίου, Ο
Οποίος
δικαιωματικά
κέρδισε με την
ζωή και θυσία
Του αυτόν τον
τίτλο του
Μεσίτη:
Εβρ.4:13-16 και
δεν είναι
ουδέν κτίσμα
αφανές ενώπιον
αυτού, αλλά
πάντα είναι
γυμνά και τετραχηλισμένα
εις τους
οφθαλμούς
αυτού, προς ον έχομεν να δώσωμεν λόγον. 14 Έχοντες
λοιπόν
αρχιερέα
μέγαν, όστις
διήλθε τους
ουρανούς, Ιησούν
τον Υιόν
του Θεού, ας κρατώμεν
την ομολογίαν.
15 Διότι δεν έχομεν
αρχιερέα μη δυνάμενον
να συμπαθήση
εις τας
ασθενείας
ημών, αλλά πειρασθέντα
κατά πάντα καθ'
ομοιότητα ημών
χωρίς
αμαρτίας. 16 Ας πλησιάζωμεν
λοιπόν μετά
παρρησίας εις
τον θρόνον
της χάριτος,
διά να λάβωμεν
έλεος και να εύρωμεν
χάριν προς βοήθειαν
εν καιρώ
χρείας.
(Ποιον
να
πλησιάσουμε;
Ποιος είναι σε
θρόνο όπου βρίσκει
κανείς χάρη;; Η Μαριάμ;;!;;!;; Οι
ψυχές των
πιστών;;!;;!:: Μπορώ
λοιπόν να πάω
σε Αυτόν λόγω
του φοβερού
έργου Του και
θα το
παραγκωνίσω
για να πάω σε… μία
συγκεκριμένη Μαριάμ και
αγίους[…] που δεν
θυσιάστηκαν
για την
σωτηρία μου,
που δεν είναι
εκ φύσεως
παιδιά του
Θεού όπως ο Ιησούς
είναι Υιός Του
Θεού, που δεν με
ακούνε καθώς δεν
έχουν κανένα
τέτοιο ρόλο;;;
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΆ;;;
Κατέστρεψε
λοιπόν αίωνες
η θρησκεία σας
και αυτήν την
ξεκάθαρη
αλήθεια, στην
καλύτερη
περίπτωση την
έχουν μόνο στα χαρτιά.)
Εβρ.8:6 Τώρα
όμως ο Χριστός έλαβεν εξοχωτέραν
λειτουργίαν,
καθόσον είναι
και ανωτέρας
διαθήκης
μεσίτης, ήτις
ενομοθετήθη
με ανωτέρας
επαγγελίας.
Εβρ.9:14-17 πόσω
μάλλον το αίμα
του Χριστού, όστις διά
του Πνεύματος
του αιωνίου προσέφερεν
εαυτόν άμωμον
εις τον Θεόν,
θέλει
καθαρίσει την
συνείδησίν σας
από νεκρών
έργων εις το να λατρεύητε
τον ζώντα Θεόν; 15
Και διά τούτο
είναι μεσίτης
διαθήκης
καινής, ίνα διά
του θανάτου, όστις έγεινε
προς απολύτρωσιν
των επί της
πρώτης
διαθήκης
παραβάσεων, λάβωσιν οι κεκλημένοι
την επαγγελίαν
της αιωνίου
κληρονομίας. 16
Διότι όπου
είναι διαθήκη,
ανάγκη να υπάρχη
θάνατος
εκείνου, όστις
έκαμε την διαθήκην·
17 διότι η
διαθήκη επί
τεθνεώτων
είναι βεβαία,
επειδή ποτέ
δεν ισχύει,
ενόσω ζη ο
διαθέτης.
30.
Γράφεις:
"
Στον γάμο της
Κανά η μητέρα
Του Κυρίου
ΉΤΑΝ ΖΩΝΤΑΝΗ
και ζούσε στην
οικονομία των
ζωντανών!"
Απαντώ:
Υπονοείς ότι η
μητέρα τού Κυρίου
είναι... νεκρή;
"
ουκ ανέγνωτε
το ρηθέν
υμίν υπό του
Θεού λέγοντος, 32
εγώ ειμι ο
Θεός Αβραάμ
και ο Θεός
Ισαάκ και ο
Θεός Ιακώβ; ουκ έστιν
ο Θεός Θεός
νεκρών, αλλά
ζώντων. "
(Ματθαίος 22: 32).
1) Δεν υποννοώ
τίποτα, αλλά
είπα ξεκάθαρα
ότι «και ζούσε
στην οικονομία
των ζώντανων»,
δηλαδή εδώ την
γη. Εδώ στην γη
έγινε το
συμβάν στην
Κανά όταν ήταν
εν ζωή!
2) Η Μαριάμ,
ναι «νεκρή»
είναι! Πλάκα
μας κάνεις;!
«Νεκρό» εννοούμε
κάποιον που
έφυγε από
αυτήν την ζωή
που ζούμε εμείς
με σώμα. (Σου
αντιστρέφω την
ερώτηση,
δηλαδή η
μητέρα του
Κυρίου δεν
είναι νεκρή;; )
4)
Αλλά καθότι
δεν σε αφήνει
το τροχοπέδι
που ονομάζεται
«Ορθοδοξία», σε
πληροφορώ ότι
και το χωρίο που
αναφέρεις, δεν
το καταλαβαίνεις.
Το έβγαλες από
τα
συμφραζόμενα
του. Διαβάζουμε:
Ματθ.22:31-33 Περί
δε της αναστάσεως
των νεκρών δεν ανεγνώσατε
το ρηθέν
προς εσάς υπό
του Θεού,
λέγοντος· 32 Εγώ είμαι ο
Θεός του
Αβραάμ και ο
Θεός του Ισαάκ
και ο Θεός του
Ιακώβ; δεν
είναι ο Θεός Θεός
νεκρών, αλλά
ζώντων. 33 Και ακούσαντες
οι όχλοι, εξεπλήττοντο
διά την διδαχήν
αυτού.
Ο
Κύριος λοιπόν
αναγνωρίζει
ότι ο Αβραάμ,
Ισαάκ και
Ιακώβ ΕΙΝΑΙ
ΝΕΚΡΟΙ, με την
έννοια ότι δεν
βρίσκονται
στην δική μας
–να του πούμε-
σφαίρα ζωής
και με σώματα,
αλλά αυτό, όχι
για πάντα,
επειδή όπως
εξηγεί Ο Ίδιος,
δεν είναι Θεός
νεκρών, αλλά
Θεός ζώντων,
Θεός που θα
αναστήσει τους
νεκρούς που
εγκρίνει να
είναι μαζί Του
για να ζήσουν
μαζί Του
αιωνίως!
Βλέπεις τι
λέει:
«Περί δε
της αναστάσεως
των νεκρών δεν ανεγνώσατε
το ρηθέν
προς εσάς υπό
του Θεού,
λέγοντος· 32 Εγώ είμαι ο
Θεός του
Αβραάμ και….»
Το
«ζώντων» λοιπόν,
αφορά την
ανάσταση ζωής
(και όχι ανάσταση
κατακρίσεως),
όχι την τώρα
ζωή που ζούμε, ασχέτως
αν ζούνε οι
ψυχές ασώματα
εκεί που
βρίσκονται.
Έτσι
λοιπόν, υπό την
έννοια του
χωρίου αυτού
που παρέθεσες,
και η Μαριάμ
και όλοι οι
πιστοί που
έχουν φύγει
από την ζωή
αυτή, είναι
νεκροί και
περιμένουν την
εν σώματι
ανάσταση των
νεκρών.
--Θες
και άλλα μήπως
να καταλάβεις
ότι οι
Χριστιανοί
μπορούν να
ονομάζουν
«νεκρούς» ακόμα
και τους πιστούς
που πέθαναν;
Στα
γρήγορα σου
παραθέτω
τέσσερις περικοπές.
Ο
Κύριος (αν και
είδαμε ήδη τα
λόγια του
Κυρίου), ο Παύλος
(και οι λοιποί),
φυσικά «νεκρούς»
ονομάζουν
όσους έχουν αποθάνει
(π.χ.):
Λου.7:22 Και
αποκριθείς ο
Ιησούς, είπε
προς αυτούς·
Υπάγετε και
απαγγείλατε
προς τον Ιωάννην
όσα είδετε
και ηκούσατε·
ότι τυφλοί αναβλέπουσι,
χωλοί περιπατούσι,
λεπροί
καθαρίζονται,
κωφοί ακούουσι,
νεκροί
εγείρονται,
πτωχοί
ευαγγελίζονται·
Ιωάν.5:25
Αληθώς, αληθώς
σας λέγω ότι
έρχεται ώρα,
και ήδη είναι,
ότε οι
νεκροί θέλουσιν
ακούσει την φωνήν του
Υιού του Θεού, και οι ακούσαντες
θέλουσι
ζήσει.
Ο
Παύλος:
Α΄Κορ.15:15 Ευρισκόμεθα
δε και
ψευδομάρτυρες
του Θεού, διότι εμαρτυρήσαμεν
περί του Θεού
ότι ανέστησε
τον Χριστόν,
τον οποίον δεν ανέστησεν,
εάν καθ' υπόθεσιν
δεν ανασταίνωνται
νεκροί. 16 Διότι
εάν δεν ανασταίνωνται
νεκροί, ουδ'
ο Χριστός ανέστη•
17 αλλ' εάν ο
Χριστός δεν ανέστη, ματαία
η πίστις σας•
έτι είσθε εν
ταις αμαρτίαις
υμών.....35 Αλλά
θέλει τις ειπεί•
Πως
ανασταίνονται
οι νεκροί; και
με ποίον
σώμα έρχονται;
Ο
Ιωάννης
γράφει:
Αποκ.14:13
Και ήκουσα φωνήν
εκ του ουρανού λέγουσαν
προς εμέ• Γράψον,
Μακάριοι
οι νεκροί, οίτινες αποθνήσκουσιν
εν Κυρίω
από του νυν.
Ναι, λέγει το
Πνεύμα, διά να αναπαυθώσιν
από των κόπων
αυτών, και τα
έργα αυτών ακολουθούσι
με αυτούς.
Νεκροί
λοιπόν ονομάζονται
όσοι δεν είναι
πλέον με
ανθρώπινο σώμα
και έχουν
περάσει στον
χώρο των ψυχών.
(Δεν έχει
αφήσει τίποτα
όρθιο η
θρησκεία σας,
το λέω και το
ξαναλέω.
Ακούει κανείς;
Κάποτε πρέπει
να αποφασίσετε:
θρησκεία ή
Χριστό. Το
δεύτερο σώζει
από την κόλαση.)
Αυτές
λοιπόν οι
ψυχές, δεν
έχουν πάρε
δώσε με εμάς. Η
θρησκεία σου
ασκεί πνευματισμό.
Διέδωσέ
το, μπας και
ξυπνήσει ο
κόσμος και
γλιτώσει από
διάφορα
δαιμόνια που
τους
εμφανίζονται.
31.
Γράφεις:
"
Πουθενά στην
ΚΔ δεν
βλέπουμε μία
ψυχή που είναι με
Τον Κύριο να
επιλύσει θέμα
ανθρώπινα!"
Απαντώ:
Και πάλι
κάνεις λάθος.
"
Και ότε ήνοιξε
την πέμπτην
σφραγίδα, είδον
υποκάτω του
θυσιαστηρίου
τας ψυχάς
των εσφαγμένων
δια τον λόγον
του Θεού και
δια την μαρτυρίαν
του αρνίου
ην είχον• 10
και έκραξαν
φωνή μεγάλη
λέγοντες• έως
πότε, ο δεσπότης
ο άγιος και ο
αληθινός, ου
κρίνεις και εκδικείς
το αίμα ημών εκ
των κατοικούντων
επί της γης;"
(Αποκάλυψη 6: 9-11)
"3 και άλλος
άγγελος ήλθε
και εστάθη
επί του
θυσιαστηρίου
έχων λιβανωτόν
χρυσούν,
και εδόθη
αυτώ θυμιάματα
πολλά, ίνα δώση
ταις προσευχαίς
των αγίων
πάντων επί το θυσιαστήριον
το χρυσούν
το ενώπιον του
θρόνου. 4 και
ανέβη ο καπνός
των θυμιαμάτων
ταις προσευχαίς
των αγίων εκ
χειρός του
αγγέλου
ενώπιον του
Θεού. 5 και είληφεν
ο άγγελος τον λιβανωτόν
και εγέμισεν
αυτόν εκ του
πυρός του
θυσιαστηρίου
και έβαλεν
εις την γην.
και εγένοντο
βρονταί
και φωναί
και αστραπαί
και σεισμός." (Αποκάλυψις
8/η).
Για
να μη σου
αναφέρω και
χωρία από την
Π.Δ. αφού δεν μού
το ζητάς.
Πάλι -φυσικά-
λάθος κάνεις.
1) Το
Αποκ.6:9-11
μιλάει:
α)
όχι
για ζωναντούς
ανθρώπους εδώ
στην γη, αλλά
για ψυχές που
μιλάνε για
εκδίκηση στους
κακούς
ζωντανούς που
τους θανάτωσαν
εδώ στην γη,
β)
αυτοί ΔΕΝ
ΒΛΕΠΟΥΝ τι
γίνεται εδώ
στην γη, αλλά
ξέρουν τι
γίνεται….
επειδή ΤΟ
ΖΗΣΑΝΕ!
γ)
αυτές οι ψυχές
δεν επίλυσαν
το πρόβλημα
του διωγμού
των παραμένοντων
πιστών!!! Αλλά ρωτάνε
τον Δέσποτα
μέχρι «πόσο
ακόμα» θα
περιμένουν για
να τιμωρηθούν
οι δολοφόνοι
τους. Ξέρανε
ότι δεν είχε
γίνει αυτό
ακόμα,
προφανώς
επειδή ούτε όλα
τα αγαπητά
τους πρόσωπα
ήταν μαζί τους,
αλλά και
επειδή πλροφορούνταν
για τα έσχατα
αυτά δρώμενα.
-ΕΝΤΕΛΩΣ
άσχετο λοιπόν
επιχείρημα με
αυτό που θες να
αναδείξεις!
δ)
Ενώ γράφεις σε
παρένθεση
Αποκάλυψη 6:9-11, το
εδάφιο 11 δεν το
παραθέτεις.
Γιατί άραγε;
Για δύο λόγους.
Επειδή αυτό
λέει: «Και εδόθησαν
εις έκαστον στολαί λευκαί,
και ερρέθη
προς αυτούς να αναπαυθώσιν
έτι ολίγον
καιρόν, εωσού
συμπληρωθώσι
και οι σύνδουλοι
αυτών και οι
αδελφοί αυτών οι
μέλλοντες να φονευθώσιν
ως και αυτοί.»
1.
Μιλάει λοιπόν
για ανάπαυση
αυτών των
ψυχών μέχρι να
ολοκληρωθεί ο
διωγμός των
πιστών. Αυτήν
την ανάπαυση εσύ
την
διακόπτεις με
μία ψευδοδιδασκαλία
που λέει ότι οι
ψυχές των
πιστών
ενημερώνονται
για τις
προσευχές μας
σε… αυτούς, και
μάλιστα αυτοί οι
νεκροί
μεσιτεύουν/πρεσβεύουν/παρακαλούν
για μας!!... Κάνει
τα πάντα ο
Σατανάς να
απομακρύνει
την μεσιτεία
του Ιησού
Χριστού, την μόνη
που σώζει!!!
2.
Δεν μιλάει για
βασιλεία και
μία «σχετική
μεσιτεία» δήθεν
αυτών των
πιστών με τον
Χριστό, αλλά για…
ανάπαυση!
Πάμε
στο δεύτερο
απόσπασμα: Αποκ.8:3-5
2) Νίκο,
τι είναι αυτό
πάλι; Αυτό το
απόσπασμα
θεωρείς ότι
αποδεικνύει το
αντίθετο από
αυτό που είπα: «Πουθενά
στην ΚΔ δεν
βλέπουμε μία
ψυχή που είναι
με Τον Κύριο να
επέλυσε θέμα
ανθρώπινο!»;;;;;;;;;;;;;
Σοβαρά
μιλάς;;;
Επιλύθηκε
κάποιο γήινο
ζήτημα από ψυχές
που είναι με
τον Κύριο;;;;;;;;
Είσαι καλά
άνθρωπέ μου;;;;
Αυτοί στο
εδάφιο αυτό,
είναι οι ζωντανοί
άγιοι εδώ στην
γη, δεν
βγαίνει κάτι
άλλο! Και αυτές
είναι οι
προσευχές
τους…. σε
Αυτόν!!!!! (Βλέπεις
έστω τι
διαβάζεις…;) Όχι στην Μαριάμ
και αγίους!!!!
Και αυτό είναι
επιχείρημα
υπέρ της ΔΙΚΗΣ
ΜΟΥ τοποθέτησης
όχι της δικής
σου!
Διαβάζουμε
λοιπόν:
Αποκ.8:3-5
Και ήλθεν
άλλος άγγελος
και εστάθη
έμπροσθεν του
θυσιαστηρίου,
κρατών θυμιατήριον
χρυσούν,
και εδόθησαν
εις αυτόν θυμιάματα
πολλά, διά
να προσφέρη
με τας προσευχάς
πάντων των
αγίων επί το θυσιαστήριον
το χρυσούν
το ενώπιον του
θρόνου. 4
Και ανέβη
ο καπνός των
θυμιαμάτων με τας προσευχάς
πάντων των
αγίων εκ της
χειρός του
αγγέλου
ενώπιον του
Θεού. 5 Και έλαβεν
ο άγγελος το θυμιατήριον
και εγέμισεν
αυτό εκ του
πυρός του
θυσιαστηρίου
και έρριψεν
εις την γην.
Και έγειναν
φωναί και βρονταί
και αστραπαί
και σεισμός.
Δηλαδή
μάζευονταν
οι προσευχές
των επί γης
αγίων πιστών
που ζούσαν στην
λεγόμενη
«μεγάλη θλίψη»,
και κάποια
στιγμή αυτές
θα
προσφέρονταν
στον Θεό, για
τις οποίες
προφανώς θα
έρχονταν ο
καιρός της ανταπόδωσης. Η
εικόνα αυτή με
τις προσευχές,
το θυμίαμα, το
θυσιαστήριο
είναι εικόνες
από την ΠΔ, και
ΦΥΣΙΚΑ αφορούσαν
τις προσευχές
ΖΩΝΤΑΝΩΝ
ΠΙΣΤΩΝ!!!
Διαβάζουμε
στην ΚΔ:
Λου.1:9-11 κατά το
έθος της ιερατείας
έπεσεν
εις αυτόν
(αναφέρεται στον
Ζαχαρία, σύζηγο
της Ελισάβετ) ο
κλήρος να θυμιάση
εισελθών εις
τον ναόν
του Κυρίου· 10 και
παν το πλήθος
του λαού προσηύχετο έξω εν
τη ώρα του
θυμιάματος. 11 Εφάνη δε
εις αυτόν
άγγελος
Κυρίου, ιστάμενος
εκ δεξιών του
θυσιαστηρίου
του θυμιάματος·
Έπρεπε
–όπως μας το
δείχνει και η
Αποκάλυψη-
μαζί με τις
προσευχές
ζωντανών, να
προσφέρεται
θυμίαμα στον
Θεό από άγγελο.
Στους
Ψαλμούς
διαβάζουμε:
141:2 Ας κατευθυνθή ενώπιόν
σου η προσευχή
μου ως θυμίαμα·
η ύψωσις
των χειρών μου
ας γείνη
ως θυσία
εσπερινή.
Γνώριζε
ο Δαβίδ ότι
μαζί με τις
προσευχές των
πιστών,
προσφέρονταν
στον Θεό
θυμίαμα,
πράγμα που άρεσε
στον Θεό διότι
αυτό είχε
ζητήσει. Έτσι ο
Δαβίδ ήθελε η
προσευχή του
να αρέσει στον
Θεό όπως το
θυμίαμα Τον
ευαρεστούσε.
3)
ΤΙ ΧΩΡΙΑ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΠΔ να σου
ζητήσω άνθρωπέ
μου;;; Θα
εκτεθείς πάλι.
Λυπήσου τον
εαυτό σου αν μη
τι άλλο
επιτέλους,
αλλά όπως
προτιμάς, εδώ
είμαστε…
32.
Γράφεις:
" Ο
Κύριος λοιπόν
δεν αναγνώριζε
ΚΑΜΙΑ
μεσολάβησή
της!! Πρόσεξε
ότι τα λόγια
Του Κυρίου, δεν
αρνούνται μόνο
την μεσολάβησή
της, ουσιαστικά
α) την
αποκόπτουν από
μία σχέση
υπακοής υιού προς
μητέρα, ακόμα
και από
συγγενική
σχέση(ως έμφαση
μόνο)! β)
παραγνωρίζει
ότι ήταν και
μητέρα Του, ονομάζοντάς
την «γύναι». Της
λέει με άλλα
λόγια: Τι κοινό
έχουνε εμείς
οι δύο!!!
Και
αυτό όχι
επειδή δεν την
αγαπούσε, αλλά
επειδή ήξερε
πως ίσως η ίδια
την «είχε δει
διαφορετικά»
λόγο της τιμής
που της έγινε
και έπρεπε να
μπει στην θέση
της, αλλά και
επειδή οι
πιστοί
αργότερα θα οδηγούνταν
σε Μαριολατρία
(ήταν
προφητικός ο
τρόπος Του
Κυρίου, όπως
και αλλού). Αυτά
"
Απαντώ:
Ας σου θυμίσω
λοιπόν μερικά
απλά
πραγματάκια,
που η
προκατάληψη
δεν σε αφήνει
να θυμάσαι:
Όταν ο Κύριος
πήγε με τη
μητέρα του στο
γάμο της Κανά
και τέλειωσε
το κρασί, η
Παναγία του
είπε: «τέλειωσε
το κρασί! Κάνε
κάτι!». Εκείνος
της είπε: «Τι είναι
ανάμεσά μας
γυναίκα; Δεν
ήρθε ακόμα η
ώρα μου». Για να
τής δείξει, ότι
δεν ήταν απλώς
ο γιος της, αλλά
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ!
Ωραία
ως εδώ έτσι; Ως
εδώ βολεύει
τις απόψεις
σου. Τι έγινε
όμως παρακάτω;
Αν
και ο Χριστός
δήλωσε ότι «δεν
ήταν ακόμα η
ώρα του», και δεν
είχε σκοπό «να
κάνει κάτι», αν
και υπονόησε
ότι ως Θεός δεν
ήταν θέλημά
του να
υπακούσει στην
ανθρώπινη
μητέρα Του για
κάποιο θαύμα,
τι έκανε;
ΤΕΛΙΚΑ
ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΥΣΕ!
ΕΚΑΝΕ ΘΑΥΜΑ!
ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΚΡΑΣΙ ΠΑΡΑ ΤΟ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ
ΑΚΟΜΑ Η ΩΡΑ ΤΟΥ!
ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΣ
ΤΟ ΕΙΧΕ
ΞΕΚΟΨΕΙ!
Δεν
έχω
προκατάληψη
όπως νομίζεις,
έχω γνώση.
1)
Λες: «Για
να τής δείξει,
ότι δεν ήταν
απλώς ο γιος
της, αλλά Ο ΘΕΟΣ
ΤΗΣ!»
και
με ρωτάς: «Ωραία ως εδώ
έτσι; Ως εδώ
βολεύει τις
απόψεις σου.»
---Πάλι
λάθος κάνεις.
Δεν βολεύει
αυτό την
αλήθεια όπως
το λες. Δεν
ήθελε καθόλου
να τις δείξει
ότι ήταν και
Υιός της και
Θεός της, διότι
ο Κύριος
αναγνώριζε
μόνο
πνευματικό συγγένειο!!
Άκου τι είπε
για αυτήν και
τα αδέρφια Του:
Ματθ.12:46-50 Ενώ
δε αυτός ελάλει
έτι προς τους
όχλους, ιδού, η
μήτηρ και οι
αδελφοί αυτού
ίσταντο έξω,
ζητούντες να λαλήσωσι
προς αυτόν. 47
Είπε δε τις
προς αυτόν·
Ιδού, η μήτηρ
σου και οι αδελφοί
σου ίστανται
έξω, ζητούντες
να λαλήσωσι
προς σε. 48 Ο δε
αποκριθείς προς
τον ειπόντα
τούτο προς
αυτόν είπε· Τις
είναι η μήτηρ
μου και τίνες
είναι οι
αδελφοί μου; 49
Και εκτείνας
την χείρα
αυτού προς
τους μαθητάς
αυτού είπεν·
Ιδού η
μήτηρ μου και
οι αδελφοί μου. 50 Διότι όστις
κάμη το
θέλημα του
Πατρός μου του
εν ουρανοίς,
αυτός μου
είναι αδελφός
και αδελφή και
μήτηρ.
Εφόσον
λοιπόν είχε
τέτοια θέση
προς την
μητέρα Του (και
τα αδέρφια του),
δεν μπορεί
στον Ιώαννη
που
διαβάζουμε: «Τι
εμού και σου
γύναι;!» να ήθελε
να αναδείξει ότι
δεν ήταν απλώς υιος της, αλλά και
Θεός της όπως
λες. Μόνο το
δεύτερο ήθελε
να αναδείξει,
προσγειώνοντας
στην γήινη
θέση της. Δεν
της έδινε καμία
ιδιαίτερη αξία
ως γήινη
μητέρα Του,
παρόλο που έπρεπε
να παίξει τον
ρόλο του
ανθρώπινου
υιού της.
Σκέψου ότι
ακόμα και
μικρό Παιδί
όταν ήταν και
τον ψάχνανε οι
γονείς Του 3
μέρες(! -δικές
τους), αφού Τον
βρήκανε Τον
ρώτησαν:
Λου.2:48
Και ιδόντες
αυτόν
εξεπλάγησαν,
και είπε προς
αυτόν η μήτηρ
αυτού· Τέκνον, διά τι έπραξας
εις ημάς ούτως;
ιδού, ο πατήρ
σου και εγώ καταλυπούμενοι
σε εζητούμεν.
και
τι λέτε να τους
απάντησε
Αυτός; Άκουστε:
49 Και
είπε προς
αυτούς· Διά
τι με εζητείτε;
δεν ηξεύρετε
ότι πρέπει να ήμαι εις τα
του Πατρός μου;»
Ήταν λοιπόν
12 χρονών, έξαφανίστηκε
3 «μέρες» και όταν
Τον βρήκαμε
τους λέει: «Δια
τι με εζητείτε;»;;;!!! Φαίνεται
λοιπόν ότι από
πολύ νωρίς
ήξερε ποια
ήταν η θέση
μεταξύ όλων
των ανθρώπων, ακόμα
και ενώπιον
των γονέων Του. Η
προβλεπόμενη
λοιπόν υπακοή
Του στους
γονείς Του ήταν
μόνο και μόνο
επειδή έπρεπε
να ζήσει την
ανθρώπινη
υπακοή σε όλα
τα επίπεδά της
και αυτό των παιδιών.
Ως «Εγώ» όμως
Θεϊκό, δεν την
όφειλε.
Μάλιστα
συμπληρώνει με
απαίτηση ή
απορία:
«..δεν ηξεύρετε
ότι πρέπει να ήμαι εις τα
του Πατρός μου;»
προφανώς δεν
είχαν ακόμα
καταλάβει την
σχέση τους
απέναντί Του
όπως θα έπρεπε.
2)
Λες: «….τι
έκανε; ΤΕΛΙΚΑ
ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΥΣΕ!
ΕΚΑΝΕ ΘΑΥΜΑ!
ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΚΡΑΣΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ
Η ΩΡΑ ΤΟΥ! ΠΑΡΑ
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΣ ΤΟ
ΕΙΧΕ ΞΕΚΟΨΕΙ!»
---------Όπα!
Α) Είναι
δυνατόν μετά
από ένα τετοίο
μάλωμα και
γείωση της Μαριάμ,
να πιστεύεις
ότι μετά την
υπάκουσε;;;;;;
Σοβαρά μιλάς;;
Β) Μα
δεν βλέπεις
ότι η Μαριάμ
δεν του είπε
καν τι να κάνει,
τρεις λεξούλες
είπε η καημένη: «Οίνον δεν έχουσι.»
Μία διαπίστωση
έκανε ώστε
Αυτός να πάρει
την σκυτάλη.
Γ) Είναι
παράλογο να
θεωρήσει
κανείς ότι
αμέσως ευθύς
έδωσε εντολή
να φέρουν τις
υδρίες να κάνει
το θαύμα
επειδή Ο Ίδιος
της είπε «Δεν
έχει έρθει η
ώρα μου ακόμα.»!!
Λογικά λοιπόν
υπήρξε
διάστημα μεταξύ
των λόγων Του
στην Μαριάμ
και των λόγων
Του στους
υπηρέτες.
Δ) Και
πράγματι αυτή
η εντύπωση
δίνεται, ότι
δηλαδή υπήρχε
χρόνος
ενδιάμεσος. Ας
το δούμε:
Ιωάν.2:5-8
Λέγει η μήτηρ
αυτού προς
τους υπηρέτας·
ό,τι σας λέγει,
κάμετε. 6 Ήσαν
δε εκεί υδρίαι
λίθιναι
εξ κείμεναι
κατά το έθος
του καθαρισμού
των Ιουδαίων, χωρούσαι εκάστη
δύο ή τρία
μέτρα. 7 Λέγει
προς αυτούς ο
Ιησούς·
Γεμίσατε τας
υδρίας ύδατος. Και
εγέμισαν
αυτάς έως άνω. 8
Και λέγει προς
αυτούς·
Αντλήσατε τώρα
και φέρετε
προς τον αρχιτρίκλινον.
Και έφεραν.
---Το
προσέξατε; Ο
συγγραφέας
Ιωάννης
παραθέτει τα λόγια
της: «ό,τι
σας λέγει,
κάμετε.» και
μετά κόβει τον
πρώτο
πιθανολογικά
προβλεπόμενο ειρμό!
Δεν
λέει δηλαδή
αμέσως τα
λόγια του εδ.7 «Λέγει
προς αυτούς ο
Ιησούς·
Γεμίσατε τας
υδρίας ύδατος.
Και εγέμισαν
αυτάς έως άνω.»,
αλλά επιλέγει
ο συγγραφέας
να πάει
κατευθείαν στο
θαύμα,
λέγοντας: «6 Ήσαν δε
εκεί υδρίαι
λίθιναι
εξ κείμεναι
κατά το έθος
του καθαρισμού
των Ιουδαίων, χωρούσαι
εκάστη δύο ή
τρία μέτρα.»
Ένας
συγγραφέας
μπορεί να
καταλάβει πιο
εύκολα την
εξήγησή μου
αυτή.
Έτσι
λοιπόν, από την
ίδια την
περικοπή, δεν
βγαίνει ότι
την υπάκουσε,
εκτός αν
υπακοή
θεωρείται μόνο
και μόνο που
έλυσε το θέμα
με το κρασί,
πράγμα που
είναι επίσης
παράλογο επειδή
φαίνεται ότι Ο
Κύριος μόνος
Του το είχε
λάβει υπόψη
απαντώντας
έτσι όπως
απάντησε: «Δεν
ήρθε η ώρα μου
ακόμα.»
Ε) Η Μαριάμ δεν
είχε ΚΑΜΙΑ
εξουσία και ως
κτίσμα, αλλά
και ως γυναίκα (!)
και ως γήινη
μητέρα Του, να
του υποδείξει σε
εκείνη την
ηλικία Του
οτιδήποτε!! Για αυτό
και της μίλησε
έτσι. Μην λέτε
τόσα
προκλητικά ψέματα
στον αμαθή
Ελληνικό λαό.
Μάθετε φίλοι
πως Ο Κύριος
την αποστόμωσε
αμέσως:
Ιωάν.2:4-5 Λέγει προς
αυτήν ο Ιησούς·
Τι
είναι μεταξύ
εμού και σου,
γύναι; δεν ήλθεν
έτι η ώρα μου. 5
Λέγει η μήτηρ
αυτού προς
τους υπηρέτας·
ό,τι σας λέγει,
κάμετε.
Σου
είχα γράψει
εκεί:
«Ο Κύριος
λοιπόν δεν
αναγνώριζε
ΚΑΜΙΑ
μεσολάβησή της!!
Πρόσεξε ότι τα
λόγια Του
Κυρίου, δεν
αρνούνται μόνο
την μεσολάβησή
της,
ουσιαστικά α)
την αποκόπτουν
από μία σχέση
υπακοής υιού
προς μητέρα,
ακόμα και από
συγγενική
σχέση(ως
έμφαση μόνο)!
β)
παραγνωρίζει
ότι ήταν και
μητέρα Του,
ονομάζοντάς
την «γύναι». Της
λέει με άλλα
λόγια: Τι κοινό
έχουνε εμείς
οι δύο!!!
Και αυτό
όχι επειδή δεν
την αγαπούσε,
αλλά επειδή ήξερε
πως ίσως η ίδια
την «είχε δει
διαφορετικά»
λόγο της τιμής
που της έγινε
και έπρεπε να
μπει στην θέση
της, αλλά και
επειδή οι
πιστοί
αργότερα θα
οδηγούνταν σε Μαριολατρία
(ήταν
προφητικός ο
τρόπος Του
Κυρίου, όπως
και αλλού). Νίκο,
ελπίζω να μην
γίνεις τζογκλερ προκείμενου
να τα
αλλοιώσεις
υπέρ της
θρησκείας σου.
Ξέρεις ότι ανά
καιρούς
δοκιμαζόμαστε
από Τον Κύριο
ως προς την
ευθύτητά μας
απέναντι στην
αλήθεια Του. Αν
Ο Κύριος δει σε
μένα ότι θέλω
μία δική μου
ανθρώπινη
παράδοση και
όχι αυτό που
ξεκάθαρα
διαβάζω και
μου φωνάζει η
συνείδηση ενώπιον
Του, τότε δεν θα
λάβω άλλη
αλήθεια και θα
μένω στα ίδια
και σε αδόκιμο
νου τελικά και
θα βλάπτω από ανοησία
τους άλλους.
Έχω
διαβάσει τόσες
«ταρζανιές»
απίστευτες από
τους ομόδοξούς
σου για αυτά τα
απλά λόγια Του
Κυρίου! (Λες και
είναι το μόνο
σημείο που
απαξιώνει Ο
Κύριος την
σχέση Του με
την Μαριάμ!
Όλα, όταν τα
φέρει ο χρόνος
είπαμε.) Π.χ
λένε: Το «εμού
και σου γύναι»
κανονικά δεν
ήταν ερώτηση,
αλλά εννοούσε:
«Αυτό που είναι
δικό μου, είναι
και δικό σου.»(Αν
θυμάμαι είναι
παρμένο από Τρεμπέλα.)
Βέβαια α)
ξεχνάνε το
«γύναι», β)
ξεχνάνε το ότι
φαίνεται ότι
πρόκειται για
ερώτηση,
καθότι τα
επόμενα λόγια
Του θα ήταν
ανάρμοστα αν
δεν ήταν
αυστηρή
ερώτηση: «δεν ήλθεν έτι η
ώρα μου». Το
«γύναι» και το
«δεν ήλθεν
έτι η ώρα μου» ως
ύφος μας
παραπέμπει –αν
είμαστε αντικειμενική-
σε αυστηρότητα
και έτσι κάνει
τα λόγια: «τι
εμού και σου»
αλλόκοτα αν η
πρόθεσή Του με
το «τι εμοί και
σοί γύναι» ήταν
κατάφαση.
γ) Αλλά αυτό
που δεν ξέρουν
πολλοί της
θρησκείας σου
είναι ότι τα
ίδια αυτά
λόγια τα
βρίσκουμε και
αλλού και εκεί
πάλι
ξεκαθαρίζεται
ότι σημαίνουν:
«Τι κοινό
έχουμε;», «Τι
σχέση έχεις
μαζί μου», πιο
ελεύθερα: «Τι
θες από μας», δες
το:
Λου.8:28 Ιδών
δε τον Ιησούν,
ανέκραξε και προσέπεσεν
εις αυτόν και
μετά φωνής
μεγάλης είπε•
Τι είναι μεταξύ
εμού και σου
(αρχαίο: τί ἐμοὶ
καὶ σοί),
Ιησού, Υιέ του
Θεού του
Υψίστου; δέομαί
σου, μη με βασανίσης.
Στην Μαριάμ
λέει (αρχαίο): «Τι
εμοί και σοί
γύναι», και ο
δαίμονας λέει
στον Ιησού: «Τι
εμεί και σοί
Ιησού». Και στις δύο
περιπτώσεις
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΆ
δεν μπορεί να
βγάλει κανείς
άλλο νόημα από
το
εμφανέστατο:
είναι ερωτήσεις,
και τα δύο
παραπέμπουν:
Τι θες από μένα;
Τι κοινό
έχουμε; Μήπως
αυτό που αφορά
εμένα, αφορά και
εσένα;»
Θα
πω εδώ ότι
υπάρχει και
άλλο κρυφό ζουμί στο
συμβάν, αλλά ας
το βρει όποιος
το θέλει πολύ.
Συμπληρώνεις
στην
συλλογιστική
σου τα
ακόλουθα:
Γνωρίζεις
φίλε μου
πολλούς
ανθρώπους να
έπεισαν το Θεό
να κάνει κάτι
που δεν ήθελε;
Γι’
αυτό λέμε για την
Παναγία: «πλήν
σου άλλην ού
γινώσκω καταφυγήν,
ο έν
αμαρτίας παντοιαις
πεπλησμένος
με μόνη.
Χριστιανών η
ελπίς… μόνην βλέπουσαν…»
Σε ποιον άλλον
άγιο άνθρωπο
μπορούμε να
στραφούμε
εκτός από
αυτήν, που να
μπορεί να
πείσει το Θεό να
ξεχάσει τις
αμαρτίες μας;
Μόνο αυτή έχει
τέτοιο θάρρος
και επιρροή
προς τον
βασιλιά του
σύμπαντος.
Μόνο η
βασιλομήτωρ, η…
αδελφή Μαρία!
1)
Σφάλμα πρώτο:
Δεν έπεισε η Μαριάμ Τον
Κύριο να κάνει
θαύμα εκείνη
την στιγή
και
γενικότερα!!
Σφάλμα
δεύτερο: Πως
χρησιμοποιείς
το ρήμα «έπεισε»,
όταν τα λόγια
της ήταν απλώς: «Δεν
έχουν κρασί.»
Έλεος!!!
Σφάλμα
τρίτο: Ο Κύριος ως
άνθρωπος
λογικά
πείθονταν από
κάθε λογικό
και δίκαιο
αίτημα
ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ(!),
δεν βλέπω
γιατί όχι.
2) Και
μετά λες το
απίστευτο (!! –
έμφαση δική
μου) : «Γι’
αυτό λέμε για
την Παναγία….»
Σοβαρά
μιλάς;;; Για αυτό
λέτε: «πλήν
σου άλλην ού
γινώσκω καταφυγήν,
ο έν
αμαρτίας παντοιαις
πεπλησμένος
με μόνη.
Χριστιανών η
ελπίς… μόνην βλέπουσαν…»
Είσαι
με τα καλά σου;!;!;!
Τι βλάσφημο
αστείο της φαυλοδοξίας
σας!!!! Τι θράσος
να ευαγγελίζεστε:
«πλην σου άλλην
ου γινώσκω
καταφυγήν»
όταν
γνωρίζουμε πως
άνοιξε Ο
Κύριος τον
δρόμο να πηγαίνουμε
σε Αυτόν:
Εφ.3:11-12 κατά την
αιώνιον πρόθεσιν,
την οποίαν έκαμεν
εν Χριστώ
Ιησού τω Κυρίω
ημών, 12 διά
του οποίου έχομεν
την παρρησίαν
και την είσοδον
με πεποίθησιν
διά της
εις αυτόν
πίστεως.
Εβρ.4:14 Έχοντες
λοιπόν
αρχιερέα
μέγαν, όστις
διήλθε τους
ουρανούς, Ιησούν
τον Υιόν
του Θεού, ας κρατώμεν
την ομολογίαν.
15 Διότι
δεν έχομεν
αρχιερέα μη δυνάμενον
να συμπαθήση
εις τας
ασθενείας
ημών, αλλά πειρασθέντα
κατά πάντα καθ'
ομοιότητα ημών
χωρίς
αμαρτίας. 16 Ας πλησιάζωμεν
λοιπόν μετά
παρρησίας εις
τον θρόνον
της χάριτος, διά
να λάβωμεν
έλεος και να εύρωμεν
χάριν προς βοήθειαν
εν καιρώ
χρείας.
Εβρ.10:19 Έχοντες
λοιπόν,
αδελφοί, παρρησίαν να εισέλθωμεν
εις τα άγια διά
του αίματος
του Ιησού, 20
διά νέας και
ζώσης οδού, την
οποίαν καθιέρωσεν
εις ημάς διά του
καταπετάσματος,
τουτέστι της
σαρκός αυτού, 21
και
έχοντες ιερέα
μέγαν επί τον οίκον του
Θεού, 22 ας πλησιάζωμεν
μετά αληθινής
καρδίας εν πληροφορία
πίστεως, έχοντες
τας καρδίας
ημών κεκαθαρμένας
από
συνειδήσεως πονηράς
και λελουμένοι
το σώμα με ύδωρ καθαρόν·
Ψαλ.9:9 Και ο Κύριος
θέλει είσθαι
καταφύγιον
εις τον πένητα, καταφύγιον
εν καιρώ
θλίψεως. 10 Και θέλουσιν
ελπίσει
επί σε οι γνωρίζοντες
το όνομά σου·
διότι δεν εγκατέλιπες
τους εκζητούντάς
σε, Κύριε.
Ψαλ.94:22 Αλλ' ο Κύριος
είναι εις εμέ καταφύγιον
και ο Θεός μου
το φρούριον
της ελπίδος
μου.
Και
προσθέτει περαταίρω
βλασφημία ο
ύμνος σας: «Χριστιανών η
ελπίς… μόνην βλέπουσαν»
Σοβαρά μιλάς;;;; Η Μαριάμ
είναι η η
ελπίς των
Χριστιανών;;;
Μήπως
μπέρδεψες τους
Χριστιανούς με
τους Μαριολάτρες
της θρησκείας
σου;;;;;;; Η ελπίδα
των πιστών Του
Θεού είναι Ο
Θεός όπως
μόλις διάβασες
(Ψαλ.9:99, 94:22) και η
σωτηρία που
δίνει, δες και
αυτά μπας και
ανοίξουν τα
μάτια σου:
Ψαλ.31:24 Ανδρίζεσθε,
και ας κραταιωθή
η καρδία σας,
πάντες οι
ελπίζοντες επί
Κύριον.
Ψαλ.40:4 Μακάριος ο
άνθρωπος, όστις
έθεσε τον
Κύριον ελπίδα
αυτού και δεν
αποβλέπει εις
τους υπερηφάνους
και εις τους
κλίνοντας επί
ψεύδη.
Ψαλ.78:6-7 διά
να γνωρίζη
αυτά η γενεά η επερχομένη,
οι υιοί οι
μέλλοντες να γεννηθώσι·
και αυτοί, όταν αναστηθώσι,
να διηγώνται
εις τα τέκνα
αυτών· 7
διά να θέσωσιν
επί τον Θεόν
την ελπίδα
αυτών, και να
μη λησμονώσι
τα έργα του
Θεού, αλλά να φυλάττωσι
τας εντολάς
αυτού·
Ψαλ.91:9 Επειδή
συ τον
Κύριον, την
ελπίδα μου, τον Ύψιστον
έκαμες
καταφύγιόν σου,
Πράξ.24:14
Ομολογώ δε
τούτο εις σε,
ότι κατά την
οδόν, την οποίαν
ούτοι λέγουσιν
αίρεσιν,
ούτω λατρεύω
τον Θεόν των
πατέρων μου, πιστεύων
εις πάντα τα
γεγραμμένα εν
τω νόμω
και εν τοις προφήταις,
15 ελπίδα έχων
εις τον Θεόν,
την οποίαν και
αυτοί ούτοι προσμένουσιν,
ότι μέλλει να γείνη ανάστασις
νεκρών,
δικαίων τε και
αδίκων·
Ρωμ.15:13 Ο δε Θεός της
ελπίδος είθε
να σας εμπλήση
πάσης χαράς
και ειρήνης
διά της
πίστεως, ώστε
να περισσεύητε
εις την
ελπίδα διά της
δυνάμεως του
Πνεύματος του
Αγίου.
Α΄Πέτ.1:13 Διά
τούτο αναζωσθέντες
τας οσφύας
της διανοίας
σας, εγκρατεύεσθε και
έχετε τελείαν
ελπίδα εις την
χάριν την ερχομένην
εις εσάς, όταν αποκαλυφθή
ο Ιησούς
Χριστός,
ΑΊωάν.3:2-3
Αγαπητοί, τώρα είμεθα
τέκνα Θεού, και
έτι δεν εφανερώθη
τι θέλομεν
είσθαι· εξεύρομεν
όμως ότι όταν φανερωθή, θέλομεν είσθαι
όμοιοι με
αυτόν, διότι θέλομεν
ιδεί αυτόν
καθώς είναι. 3 Και
πας όστις έχει
την ελπίδα
ταύτην επ'
αυτόν
καθαρίζει
εαυτόν, καθώς
εκείνος είναι
καθαρός.
Κολ.1:26 το
μυστήριον, το
οποίον ήτο αποκεκρυμμένον
από των αιώνων
και από των
γενεών, τώρα δε εφανερώθη
εις τους
αγίους αυτού, 27 εις
τους οποίους ηθέλησεν ο
Θεός να φανερώση
τις ο πλούτος
της δόξης του
μυστηρίου
τούτου εις τα
έθνη, όστις είναι ο
Χριστός εις
εσάς, η ελπίς
της δόξης· 28 τον
οποίον ημείς κηρύττομεν
(δεν κήρυτταν
την Μαριάμ!!!!), νουθετούντες
πάντα άνθρωπον
και
διδάσκοντες
πάντα άνθρωπον
εν πάση σοφία,
διά να παραστήσωμεν
πάντα άνθρωπον
τέλειον εν
Χριστώ Ιησού·
Α΄Πέτ.1:20-21 όστις
ήτο μεν προωρισμένος
προ καταβολής
κόσμου, εφανερώθη
δε εν τοις εσχάτοις
καιροίς
διά σας, 21
τους
πιστεύοντας
δι' αυτού εις
τον Θεόν, τον
αναστήσαντα
αυτόν εκ
νεκρών και δόντα
εις αυτόν δόξαν,
ώστε η
πίστις σας και
η ελπίς να ήναι
εις τον Θεόν.
Που
χωράει η Μαριάμ
μέσα σε όλα
αυτά;;;;;;;;;;; Μόνο οι φαυλόδοξη
θρησκεία σας
μπορεί να
απαντήσει.
Ή σε
αυτό:
Πράξ.4:10-12 ας ήναι
γνωστόν εις
πάντας υμάς
και εις πάντα
τον λαόν
του Ισραήλ ότι
διά του
ονόματος του
Ιησού Χριστού
του Ναζωραίου,
τον οποίον
σεις εσταυρώσατε,
τον οποίον ο
Θεός ανέστησεν
εκ νεκρών, διά
τούτου
παρίσταται
ούτος ενώπιον
υμών υγιής. 11
Ούτος είναι ο
λίθος ο εξουθενηθείς
εφ' υμών των οικοδομούντων,
όστις έγεινε
κεφαλή γωνίας. 12 Και δεν
υπάρχει δι'
ουδενός άλλου
η σωτηρία·
διότι ούτε
όνομα άλλο
είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον
μεταξύ των
ανθρώπων, διά του
οποίου πρέπει
να σωθώμεν.
Εσείς
θέτετε και το
δικό της όνομα
και των «αγίων»
και μετά λέτε
και ψέματα από
πάνω!!
Και
η βλασφημία
σου δεν
σταματάει,
συνεχίζει ο ύμνος:
«Σε ποιον
άλλον άγιο
άνθρωπο
μπορούμε να
στραφούμε
εκτός από
αυτήν, που να
μπορεί να
πείσει το Θεό
να ξεχάσει τις
αμαρτίες μας;»
---Ντροπή.
ΝΤΡΟΠΗ!!!! Να
πείσει τον Θεό;;;;
Αυτός
είναι ο ρόλος
του Αρχιερέα
και μοναδικού
Μεσίτη ανθρώπου
(έτσι τον
τονίζει ο
Παύλος!![Α’Τιμ.2:5]) Ιησού
Χριστού και
τον δίνει η «φαυλοδοξία»
σας στην
γυναίκα Μαριάμ;;;
Πω, πω….
Μην λές
ψέματα στον
εαυτό σου, τον Χριστό
δεν Τον ξέρεις
παρά μόνο ως
ένα Πρόσωπο που
έκανε ένα Έργο,
διαφορετικά
ΔΕΝ θα
μπορούσες να λες
και δημοσίως
αυτά που λες.
Είσαι λοιπόν
Νικόλα άλλος
ένας Μαριολάτρης
και η τιμωρία
σου θα έρθει
στην ώρα της, αν
δεν ακούσεις
αυτά που
διάβασες και
επιλέξεις να
σταματήσεις να
υπηρετείς το
σκότος. Όταν ο
Αληθινός
αναστημένος
Ιησούς Χριστός
σου αποκαλυφθεί,
στην αρχή θα
κλαις με μαύρο
δάκρυ για αυτά που
κάνεις, μετά, θα
έρθει η ειρήνη
Του και το νερό
θα μπει στο
αυλάκι Του.
Είθε, αμήν.
Και
συνεχίζει η
ειδωλολατρική
σου βλασφημία:
«Μόνο
αυτή έχει
τέτοιο θάρρος
και επιρροή
προς τον
βασιλιά του
σύμπαντος»
--Οι
δυνάμεις του
σκότους τον
έβγαλαν τον
Ιησού Χριστό
από την μέση ε;….
Δεν έχω λόγια…
Εκτός αν
εννοείς
«βασιλιά του
σύμπαντος» εδώ
τον Ιησού
Χριστό, παρόλο
που προηγουμένως
αναφέρθηκες σε
πειθώ προς τον
Θεό για άφεση
αμαρτιών!... Και
πάλι λοιπόν
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η
ψυχή της
νεκρής Μαριάμ
που έχει
θάρρος και επηρροή
για εμάς, αλλά
όλοι οι
γνησίως
αναγεννημένοι
Χριστιανοί!!! Η
«Ορθοδοξία» σας
τα κατέστρεψε
όλα αυτά για
τον Ελληνικό
λαό και όχι
μόνο! Είναι
γεγραμμένο
λοιπόν (και
δοξάζουμε τον
Κύριο!!!!!!!!) ποιος
χειρίζεται το
ζήτημα της
αφέσεώς μας:
Ματθ.6:9-13 Ούτω λοιπόν
προσεύχεσθε σείς· Πάτερ
ημών ο εν
τοις ουρανοίς·
αγιασθήτω
το όνομά σου· 10 ελθέτω η
βασιλεία σου· γενηθήτω
το θέλημά σου,
ως εν ουρανώ,
και επί της γής·
11 τον άρτον
ημών τον επιούσιον
δος εις
ημάς σήμερον· 12 και συγχώρησον
εις ημάς τας
αμαρτίας ημών,
καθώς και
ημείς συγχωρούμεν
εις τους
αμαρτάνοντας
εις ημάς· 13 και μη
φέρης
ημάς εις πειρασμόν,
αλλά ελευθέρωσον ημάς από του
πονηρού. Διότι
σου είναι η
βασιλεία και η
δύναμις και η
δόξα εις τους
αιώνας· αμήν.
Β’Κορ.3:11-18
Επειδή εάν το
μέλλον να καταργηθή
ήτο ένδοξον,
πολλώ
μάλλον το μένον
είναι ένδοξον.
12 Έχοντες
λοιπόν τοιαύτην
ελπίδα πολλήν παρρησίαν
μεταχειριζόμεθα, 13 και ουχί
καθώς ο Μωϋσής
έβαλλε κάλυμμα
επί το πρόσωπον
αυτού διά να μη ατενίσωσιν
οι υιοί Ισραήλ
εις το τέλος
του μέλλοντος
να καταργηθή.
14 Αλλ' ετυφλώθησαν
αι διάνοιαι
αυτών. Διότι
έως της
σήμερον το
αυτό κάλυμμα
μένει εν τη
αναγνώσει της
παλαιάς διαθήκης,
μη ανακαλυπτόμενον,
επειδή
καταργείται
διά του
Χριστού, 15 αλλ'
έως σήμερον,
όταν αναγινώσκηται
ο Μωϋσής,
κάλυμμα κείται
επί της
καρδίας αυτών· 16 όταν
όμως επιστρέψη
προς τον
Κύριον, θέλει αφαιρεθή
το κάλυμμα. 17 Ο
δε Κύριος
είναι το
Πνεύμα· και
όπου είναι το
Πνεύμα του
Κυρίου, εκεί
ελευθερία. 18 Ημείς δε
πάντες βλέποντες
ως εν κατόπτρω
την δόξαν
του Κυρίου με ανακεκαλυμμένον
πρόσωπον, μεταμορφούμεθα
εις την αυτήν
εικόνα από
δόξης εις δόξαν,
καθώς από του
Πνεύματος του
Κυρίου.
Εφ.3:11-12 κατά την
αιώνιον πρόθεσιν,
την οποίαν έκαμεν
εν Χριστώ
Ιησού τω Κυρίω
ημών, 12 διά του
οποίου έχομεν την παρρησίαν
και την είσοδον με πεποίθησιν διά
της εις αυτόν
πίστεως.
Εβρ.4:14-16 Έχοντες
λοιπόν
αρχιερέα μέγαν,
όστις
διήλθε τους
ουρανούς, Ιησούν τον Υιόν
του Θεού, ας κρατώμεν
την ομολογίαν.
15 Διότι
δεν έχομεν
αρχιερέα μη δυνάμενον
να συμπαθήση
εις τας
ασθενείας ημών,
αλλά πειρασθέντα
κατά πάντα καθ'
ομοιότητα ημών
χωρίς αμαρτίας
(για
αυτό Νίκος
έχει και «το
θάρρος και την επηρροή» να
πείσει τον Θεό!
Τι σχέση έχει η Μαριάμ!!;!!;!!). 16 Ας πλησιάζωμεν
λοιπόν μετά
παρρησίας εις
τον θρόνον
της χάριτος, διά να λάβωμεν
έλεος και να εύρωμεν
χάριν προς βοήθειαν
εν καιρώ
χρείας.
Εβρ.7:23-26 Και
εκείνοι μεν έγειναν
πολλοί ιερείς,
επειδή ημποδίζοντο
υπό του
θανάτου να παραμένωσιν·
24 εκείνος όμως,
επειδή μένει
εις τον αιώνα,
έχει αμετάθετον
την ιερωσύνην·
25 όθεν
δύναται και να σώζη
εντελώς τους
προσερχομένους εις
τον Θεόν δι'
αυτού, (καταλαβαίνεις
Νίκο;;
Προσερχόμαστε στον
Θεό, μέσω
Του Ιησού. Αυτό
είναι
Χριστιανισμός!
ΤΕΛΟΣ!!) ζων πάντοτε
διά να μεσιτεύση
υπέρ αυτών. 26 Διότι
τοιούτος αρχιερεύς
έπρεπεν
εις ημάς, όσιος,
άκακος,
αμίαντος, κεχωρισμένος
από των
αμαρτωλών και
υψηλότερος των
ουρανών
γενόμενος (Πραγματικά
Τέτοιος που
είναι, είναι ο Μόνος
που μπορεί να
πείσει τον Θεό!!!)
Εβρ.10:18-23 Όπου
δε είναι άφεσις
τούτων, δεν
είναι πλέον
προσφορά περί
αμαρτίας. 19 Έχοντες
λοιπόν,
αδελφοί, παρρησίαν
να εισέλθωμεν
εις τα άγια διά του αίματος
του Ιησού, 20 διά
νέας και ζώσης
οδού, την
οποίαν καθιέρωσεν
εις ημάς διά του
καταπετάσματος,
τουτέστι της
σαρκός αυτού, 21 και έχοντες
ιερέα μέγαν
επί τον οίκον
του Θεού, 22 ας πλησιάζωμεν
μετά αληθινής
καρδίας εν
πληροφορία
πίστεως, έχοντες
τας καρδίας
ημών κεκαθαρμένας
από
συνειδήσεως πονηράς
και λελουμένοι
το σώμα με ύδωρ καθαρόν· 23 ας
κρατώμεν
την ομολογίαν
της ελπίδος ασάλευτον·
διότι πιστός ο
υποσχεθείς·
Α’Ιωάν.3:21-24
Αγαπητοί, εάν η
καρδία ημών
δεν μας κατακρίνη,
έχομεν παρρησίαν
προς τον Θεόν, 22 και ό,τι αν ζητώμεν
λαμβάνομεν
παρ' αυτού, διότι φυλάττομεν
τας εντολάς
αυτού και πράττομεν
τα αρεστά
ενώπιον αυτού. 23
Και αύτη είναι
η εντολή αυτού,
το να πιστεύσωμεν
εις το όνομα
του Υιού αυτού
Ιησού Χριστού
και να αγαπώμεν
αλλήλους καθώς
έδωκεν εντολήν
εις ημάς. 24 Και όστις φυλάττει
τας εντολάς
αυτού μένει εν
αυτώ, και αυτός
εν εκείνω.
Και εκ τούτου γνωρίζομεν
ότι μένει εν
ημίν, εκ του
Πνεύματος το
οποίον έδωκεν
εις ημάς.
Αυτά
όλα,
αποδεικνύουν
για όποιον
ξέρει την «Ορθοδοξία»,
ότι αυτή δεν
είναι παρα
μία ειδωλολατική
Μαριολατρεία.
Κανένα ψέμα,
καμία
σοφιστεία, δεν
μπορεί να το άλλαξει
αυτό.
33.
Γράφεις:
"
Νίκο, ελπίζω να
μην γίνεις τζογκλερ
προκείμενου να
τα αλλοιώσεις
υπέρ της
θρησκείας σου.
Ξέρεις ότι ανά
καιρούς
δοκιμαζόμαστε
από Τον Κύριο
ως προς την
ευθύτητά μας
απέναντι στην
αλήθεια Του. Αν
Ο Κύριος δει σε
μένα ότι θέλω
μία δική μου ανθρώπινη
παράδοση και
όχι αυτό που
ξεκάθαρα διαβάζω
και μου
φωνάζει η
συνείδηση
ενώπιον Του,
τότε δεν θα
λάβω άλλη
αλήθεια και θα
μένω στα ίδια
και σε αδόκιμο
νου τελικά και
θα βλάπτω από
ανοησία τους άλλους."
Απαντώ:
Το λάθος σου
φίλε μου, είναι
ότι
απορρίπτεις
την Εκκλησία,
που είναι ο
μοναδικός
"στύλος και εδραίωμα
τής αληθείας",
και έχεις
κρατήσει μόνο
ένα βιβλίο
περιληπτικό,
και ψάχνεις
από εκεί να τα
βγάλεις όλα.
Αλλά αυτό
είναι λάθος.
Ακούστε
τι απίστευτα
λέει!!!!!!
(Σχετικά
με τον «στύλο
και εδραίωμα
της αληθείας», ηδη
απάντησα
αλλού)
1)
Απορρίπτω λέει
την Εκκλησία,
ενώ εγώ ο ίδιος
ανήκω στην
Εκκλησία Του
Ιησού Χριστού
και την
υπηρετώ!! Και
μου το λέει
ένας
αβάπτιστος,
βουτηγμένος
μέσα στην Μαριολατρία
και σε άλλες
απίστευτες
πλάνες!!!! 2)
Λέει ότι έχω
κρατήσει «μόνο
ένα βιβλίο
περιληπτικό…»
και ότι αυτό
άρα είναι
λάθος μου! Η
Αγία Γραφή είναι
για αυτόν
«βιβλίο
περιληπτικό»
(την υποτίμηση
την
διακρίνουμε/
«περιληπτικό» είναι
για κάποιον
που δεν το
γνωρίζει από
μέσα…), για αυτό δήθεν
πρέπει να έχω
και τα άλλα!! Για
αυτό και φέρεις
Νίκο κάθε
λογής πλάνης
ως «ορθόδοξος»,
για αυτό και με
νύχια και
δόντια
διέστρεψες τα
πάντα για να
μας πείσεις ότι
υπάρχει νηπιοβάπτισμα
και η μεσιτεία
της Μαριάμ!!
Από την άλλη,
πολλοί γνωστοί
εκκλησιαστικοί
συγγραφείς που
δήθεν δέχεται
και η «φαυλ-οδοξία»,
δεν το βλέπανε
ως «βιβλίο περιλυπτικό»,
αντιθέτως άλλα
πίστευαν για
αυτό το Βιβλίο,
ακούστε τους:
«Σε
επικαλούμαι,
Κύριε, Θεέ του
Αβραάμ και του
Ισαάκ και του
Ιακώβ, και του
Ισραήλ, Συ που
είσαι ο Πατήρ του
Κυρίου μας
Ιησού Χριστού,
ο Θεός που
ευδόκησες μέσα
στο πλήθος του
ελέους Σου
εμείς να σε
γνωρίσουμε … Δώσε
στον καθένα που
διαβάζει την
Γραφή, να σε
γνωρίσει… να
ενισχυθεί από
Εσένα και να
απομακρυνθεί
από κάθε
αιρετική, άθεη
και ασεβή ιδέα.» Ειρηναίος
Λυών, Έλεγχος
ΙΙΙ:6:4 (2ος αίωνας)
“Αυτές είναι
οι πηγές της
σωτηρίας,
από τις οποίες
όποιος διψά,
μπορεί να
αντλήσει απο το λόγο
του Θεού. Μόνο μέσα σε
αυτόν ευρίσκεται
η διδασκαλία
της ευσέβειας.
Για το λόγο
αυτό ο Κύριος
πρόσβαλε τους
Σαδδουκαίους
λέγοντας: ‘Πλανάσθε μη γνωρίζοντες
τις Γραφές’,
και προέτρεψε
τους Ιουδαίους
με τους εξής
λόγους:
‘Ερευνάτε τις
Γραφές’ ...”
Αθανάσιος Αλεξανδρείας
(298-373)
“Οφείλεις
να διαβάζεις με
προσοχή τις Αγιες
Γραφές και
να μη αφήνωνται
ποτέ απ’τα
χέρια σου.” Ιερώνυμος(347-420)
«Είναι
αδύνατον να
σωθεί κανείς
χωρίς την ανάγνωση
των Θείων
Γραφών;……Δεν
ακούτε τη φωνή
του απ.
Παύλου, ότι όλα εγγράφησαν
για την
νουθεσία ημων...;
Διατί
αποφεύγεις τις
Γραφές; Αυτό το
φρόνημα
προέρχεται από
τον διάβολο, ο
οποίος ζητεί
να εμποδίση,
ώστε να μη
δούμε τους εν
αυτή θησαυρούς
και να μη
λάβουμε τις
πλούσιες ωφελιές
της.» Ιωάννης
Χρυσόστομος (4ος
αιώνας)
«Παν ρήμα και
πράγμα πιστούσθαι δια της
μαρτυρίας της Θεοπνεύστου
Γραφής» («Μέγας»)
Βασίλειος (4ος
αιώνας)
Έτσι ο
Σατανάς, μέσα
από δικές σου
τακτικές Νίκο
(άκου «ένα
περιληπτικό
βιβλίο»..),
προσπαθεί να
μειώσει την
Αγία Γραφή και
να ανοίξει
πόρτες σε κάθε
δαιμονική
διδασκαλία.
34.
Γράφεις στη
συνέχεια μια
σειρά από
προσωνύμια ΕΙΚΟΝΩΝ
τής Παναγίας,
αλλά και
τίτλων τιμής.
Αυτό φυσικά
ΔΕΝ σημαίνει
λατρεία όπως
ισχυρίζεσαι.
Γράφεις:
" ποιο
στοιχείο
λείπει ώστε να
μην θεωρείται
λατρεία;"
Απαντώ:
Λείπει το
στοιχείο να τη
θεωρούμε ΘΕΑ.
Θεός είναι μόνο
ο Τριαδικός
και μόνο αυτός
λατρεύεται. Η
Παναγία απλώς
τιμάται ως
αγία τού
Κυρίου. Απλά
πράγματα.
Όχι
«απλά πράγματα»,
αλλά «ΑΠΛΑ
ΨΕΥΔΗ» θα έπρεπε
να πεις! Και
ξέρω ότι… ΤΟ
ΞΕΡΕΙΣ!!! Όλοι
αυτοί, μα οι
τόσοι πολλοί
τίτλοι (!!!), ούτε
για τον Θεό δεν
έχετε τόσους
τίτλους τάχα
μου τιμιτικούς!!!!!
Για σας, δεν
είναι τιμή
μόνο για ένα
άγιο πρόσωπο,
αλλά προς ένα
άγιο πρόσωπο,
μάλιστα ένα
πρόσωπο στο
οποίο
αποδίδετε
Θεϊκές
ιδιότητες!!!!!!
Θυμίζω αυτό που
θες να
ξεχάσεις:
Αμετάθετος
Ελπίς, Άμπελος
Αληθινή, Ανοικτήριον
Παραδείσου,
Άρρητος σοφία,
Άρτος ζωής,
Αρχηγός σωτηρίας,
Άσμα αγγέλων,
Βίβλος Θεού, Γη
της επαγγελίας,
, Γυναίκα
αναμάρτητη, Γέρας
σωτηρίας,
Μεσίτρια[[1]], Γεννημένη
θεώ, Διάκονος
μεγίστου
μυστηρίου, Δότειρα
ελευθέριας.
Επουράνιος
πύλη, Εύψυχος
βίβλος Χριστού,
Εγγυήτρια, Ζωή,
Θεία δύναμις, Θεονύμφη, Ιατήρ
ανθρώπων,
Ιλασμός ψυχής,
Ιατρός, Ικετηρία,
Κλεις
βασιλείας,
Κολυμβήθρα
ζωής, Κιβωτός αγία,
Κρατίστη, Καθαίρεσις
θανάτου,
Κράτος,
Λύτρωση,
Μεσίτρια, Ξύλον
ζωής, Ξεσκλαβώτρια,
Ομόθεος,
Οδός ζωής,
Οίκημα πανάγιον,
Ουρανός, Παντοκρατόρισσα,
Πανάχραντη,
Προστάτις,
Πάναγνος, Παναγιωτάτη,
Προσφύγιο,
Πρόξενος ζωής,
Πρέσβης
πιστών, Σκέπη
του κόσμου,
Σοφία, Συντριμμός
θανάτου,
Σωτήρα, Τέλεια,
Ταμείο ζωής, Υπέρφωτος,
Υπεράγαθος, Υπεράμωμος,
Φρέαρ ζωής,
Χαρά πάντων,
Ψυχοσώστρα, Ψυχαποδόχος, και άλλα
πολλά βλάσφημα.
Σκεφτείτε. Όλα
αυτά για μία
άγια και εκλεκτή
μεν στα σχέδια
του Θεού
γυναίκα, στην
οποία Ο Κύριος
είπε «τι
εμοί και σοι
γύναι;;» και
αλλού «ποιοι
είναι μητέρα
και αδέρφια
μου; Μητέρα και
αδέρφια μου
είναι όσοι
πράττουν το
θέλημα του
Πατρός», μία
γυναίκα που
δεν έκανε
κανένα θαύμα
όπως κάνανε οι
τόσοι μαθητές
του Χριστού
στην ΚΔ, και η
οποία δεν
αναφέρεται καν
στην Αποκάλυψη
που φανερώνει
το τέλος μαζί
με τόσους
παράγοντες!
Άφαντη κανονικά!!
Μην
μας λες ψέματα
λοιπόν!!!!!!
ΦΤΑΝΕΙ!!! Είστε
λοιπόν καταδικασμένοι
Μαριολάτρες.
Υπηρετείτε την
Μαριάμ με
το να την ευαγγελλίζεστε,
με το να της
κάνετε τάματα,
με το να την
δοξάζετε με
τέτοιους
Θεϊκούς τίτλους
και με ναούς
και μοναστήρια
στο όνομά της, με
το να
προσεύχεστε σε
αυτήν, με το να
λέτε ότι είναι
αειπάρθενος,
με το να την
θεωρείτε ως
«Θεό» περιμένοντας
να σας
θεραπεύσει!!! Να
είσαι
ειλικρινής Νίκο
και να φύγεις
από αυτήν την αχριαίρεση
όλων!!! Μέσα από
μένα, μπορεί Ο
Θεός να σου
κρούει τον
κώδωνα του
κινδύνου. Μην
γίνεσαι
αντιδραστικός και
επιπόλαιος.
35.
Γράφεις γιατί
δεν τα λέει
αυτά περί
θαυμάτων η Γραφή
Απαντώ:
Το ότι δεν
αναφέρονται
στην Αγία
Γραφή δεν
σημαίνει ότι
δεν υπάρχουν
θαύματα και
αποκαλύψεις.
Το πρόβλημα
είναι δικό σου
που δέχεσαι
μόνο τη Γραφή,
που είναι
μικρό μόνο
μέρος τής Θεόπνευστης
πίστης τής
Εκκλησίας.
Γιατί
δεν παραθέτεις
τα λόγια μου να
βλέπω εγώ και ο
κόσμος τι είπα;; Συγκεκριμένα
είπα (αν ενοείς
αυτό) :
«Το θέλημα
Του Θεού για
αυτήν ήταν να
γεννήσει Τον Ιησού.
Από κει και
μετά ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ απ'ό,τι
κάνει μία άλλη
μάνα για το
παιδί της! Ούτε
θαύματα έκανε,
ούτε
αναφέρεται
ΠΟΥΘΕΝΑ στην
Αποκάλυψη ως ιδιαίτερο
πρόσωπο,
ΤΙΠΟΤΑ.
Μάλιστα σε
αρκετά σημεία
Ο Χριστός την
βάζει
-προφητικά-
στην θέση της
στην συνείδηση
όλων!!!»
---Πάλι
λοιπόν ψέματα
λες Νίκο και
ξέρω ότι τα λες
συνειδητά (ναι
θα το αρνηθείς
φυσικά). ΕΙΝΑΙ
ΑΔΥΝΑΤΟΝ η Μαριάμ
να ήταν το
πρόσωπο που
εσείς θεωρείτε,
όταν η Γραφή,
όλοι οι
συγγραφείς
της, να μην ξέρουν
ΤΙΠΟΤΑ σχετικά
(ακόμα και η ΠΔ
έπρεπε να τα
προφητεύσει
όλα αυτά, αλλά
τίποτα, μόνο
τραγικές, απέλπιδες
προσπάθειες
για
παρερμηνείες
κάνετε! Δείτε
διάλογό μου
περί
αειπάρθενου.).
Είναι άλλη η Μαριάμ της
ΚΔ και του
Χριστιανισμού,
και άλλη η
Παναγία της
«Ορθοδοξίας»
και ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!!
Έτσι
«το πρόβλημα»
είναι δικό
σου/σας, όχι
δικό μας όπως
θα ήθελες!
36.
Γράφεις:
"
Ματθ.11:11 Αληθώς
σας λέγω,
μεταξύ των
γεννηθέντων υπό
γυναικών δεν
ηγέρθη μεγαλήτερος
Ιωάννου του
βαπτιστού•
πλην ο
μικρότερος εν
τη βασιλεία
των ουρανών
είναι μεγαλήτερος
αυτού.
Γιατί
όμως εδώ στην
γη ήταν ο μεγαλύετερος;
Επειδή η απόστολή
του ήταν
ανώτερη όλων
πόσο μάλλον
και της Μαριάμ
(η γέννα). "
Απαντώ:
Πλανάσαι μη γνωρίζων
τας Γραφάς.
Γιατί αυτά ο
Κύριος τα είπε
ΠΕΡΙ ΠΡΟΦΗΤΩΝ.
Αλλά "ξέχασες"
να αναφέρεις
το σχετικό
χωρίο που το
διευκρινίζει:
"
λέγω γαρ υμίν,
μείζων εν γεννητοίς
γυναικών
προφήτης
Ιωάννου του
βαπτιστού
ουδείς εστιν•
ο δε
μικρότερος εν
τη βασιλεία
του Θεού
μείζων αυτού εστι "
(Λουκάς 7: 28).
Σε παρακαλώ
λοιπόν, μη
διαστρεβλώνεις
τις Γραφές.
(Αυτός
[!] ο άνθρωπος μου λέει να μην
διαστρεβλώνω
τις Γραφές μη
γνωρίζοντας αυτές
και ότι
πλανάμε …
)
1)
Το να λες
Νικόλα ότι
διαστρέφω τι
λέει η Γραφή,
πρέπει να
σημαίνει ότι
λέει αυτό που
λες εσύ τότε,
και εγώ το
διαστρέφω. Πως
εγώ διέστρεψα
λοιπόν το
Ματθ.11:11;; Που λέει
αυτό το εδάφιο
αυτό που λες
και θες να
κατεβάσουμε
αμάσητο:
«Γιατί
αυτά ο Κύριος
τα είπε ΠΕΡΙ
ΠΡΟΦΗΤΩΝ.»
Πουθενά δεν το
λέει!!!
Διαβάζουμε:
Ματθ.11:11 αμήν λέγω
υμίν, ουκ εγήγερται
εν γεννητοίς
γυναικών
μείζων Ιωάννου
του βαπτιστού·
ο δε
μικρότερος εν
τη βασιλεία των
ουρανών μείζων
αυτού έστιν.
Βλέπεις
πουθενά εδώ
στο εδάφιο που
είχα παραθέσει,
τον ισχυρισμό
σου;; Άρα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Άδικη κατηγορία.
2)
Αναφέρεις
το Λου.7:28. Ναι,
αυτό λέει ότι
δεν υπάρχει ανώτερος
προφήτης από
τον προφήτη
Ιωάννη Βαπτιστή.
Και αυτό
λοιπόν σωστό
είναι. Δεν
διαλέγουμε
κεράσια! Διαφορετικά
δεν θα το
έγραφε ο
Λουκάς. Δεν
είπα πουθενά
ότι δεν είναι
σωστό.
3) Ο
Ματθαίος όμως,
δεν θεώρησε
αναγκαίο να
κάνει διάκριση
περί προφήτη
και θεωρούσε
έτσι τον
Ιωάννη γενικά
ανώτερο όλων
των ανθρώπων
σε ρόλο, για τον
οποίο μιλάει
στο
προηγούμενο
εδάφιο (ας το
δούμε όο
μαζί):
Ματθ.11:10-11
Διότι ούτος
είναι, περί του
οποίου είναι γεγραμμένον·
Ιδού, εγώ
αποστέλλω τον άγγελόν
μου προ
προσώπου σου, όστις
θέλει
κατασκευάσει
την οδόν σου
έμπροσθέν σου.
11 Αληθώς σας
λέγω, μεταξύ
των
γεννηθέντων
υπό γυναικών
δεν ηγέρθη μεγαλήτερος
Ιωάννου του
βαπτιστού·
πλην ο
μικρότερος εν
τη βασιλεία
των ουρανών
είναι μεγαλήτερος
αυτού.
Αυτό
δεν έχει
σημασία για
σένα;; Για μένα
έχει!! Εσύ λοιπόν
τον
διαστρέφεις,
εγώ αυτό το
χωρίο
επικαλέστηκα (Ματθ.11:11)
4)
Συμπέρασμα
αβίαστο και
αρμονικό
προερχόμενο και
από τις δύο
αυτές
περικοπές
(Ματθ.11:11 και Λου.7:28)
είναι:
Ο
Ιωάννης ο
βαπτιστής, ως
άνθρωπος του είχε
ανατεθεί ο ανώτερος
ρόλος όλων των
ανθρώπων, ο
ρόλος του
«πρόδρομου» του
Ιησού (να κηρήττει
μετάνοια και
να βαπτίζει
εις μετάνοιαν),
«πρόδρομος» με
την έννοια ότι
θα ετοίμαζε
τον δρόμο για
τον Ιησού.
Πτυχή όμως
αυτού του
ρόλου, ήταν το
να προφητεύει
την 1η έλευση
Του Ιησού
Χριστού
(πιθανόν και
άλλα που δεν
γράφτηκαν) και
να καλεί τον
κόσμο σε
μετάνοια. Αυτή
η προφητική
του διάσταση,
τον κατέστησε
μεγαλύτερο
όλων των άλλων
προφητών της ΠΔ.
5)
Μου ήρθε η
σκέψη όμως να
κοιτάξω το
Κριτικό
Κείμενο (κείμενο
κριτικής
μελέτης αρχ. χειροργράφων
της ΚΔ), να δω πως
αποδίδει το
Λου.7:28, και
διαπίστωσα ότι
η λέξη
«προφήτης»
ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΑΙ, δεν
υπάρχει στα
αρχαιότερα
χειρόγραφα,
και άρα
πιθανόν να
προστέθηκε η λέξη
«προφήτης» από
κάποιον
αντιγραφέα
(ίσως και από Μαριολάτρη)
ως δική του
κατανόηση των
λόγων που είχε
στο δικό του
χειρόγραφο.
Αυτήν την
πληροφορία την
παραθέτω, σαν
το κερασάκι
στο παγωτό, δεν
χρειάζεται
καν, αλλά είναι
λογικό και
δίκαιο να
ληφθεί υπόψη.
[1] Πρόσφατα
διάβασα σε ένα
«Ορθόδοξο» σάητ
τα εξής
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ
σχετικά με την Μαριάμ ως
μεσίτρια!!!!!
Ακούτε
(υπογράμμιση
δική μου):
«Με ποιά
σημασία όμως η
Παναγία
θεωρείται
μεσίτρια, αφού είναι
γνωστό ότι
ένας είναι ο
μεσίτης Θεού
και ανθρώπων, ο
Ιησούς
Χριστός; Ο
Χριστός με τη
θυσία του έγινε
το «αντίλυτρο»
για την
εξαγορά όλων
των ανθρώπων
από τα δεσμά της
πτώσεως,
γεφυρώνοντας
το χάσμα
μεταξύ Πάτερα
και εκπεσμένου
υιού. Ο Χριστός
είναι μεσίτης
μεταξύ Θεού
και ανθρώπων
και η
μεσιτεία του
αυτή γίνεται
δυνατή με
την Παναγία
που ως Μητέρα
του Θεανθρώπου
πρόσφερε σε
όλους τη δυνατότητα να κοινωνούν με
τον Θεό.»
---Πως
αλλιώς να το
σχολιάσω από
το να πω: ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!.......... Ακούτε
πως βλασφημούν
οι
ειδωλολάτρες-Μαριολάτρες!
Δείτε πως ο
Σατανάς πάει
να μειώσει το
έργο Του Χριστού,
μάλιστα
θέτοντας έναν
θνητό άνθρωπο
στο επίπεδου
του Υιού του
Θεού, Υιός που
έλαβε σάρκα
και έζησε εδώ
στην γη για 33
ολόκληρα
χρόνια ώστε
τελικά ως
άγιος Αμνός
Του Θεού, να
θυσιαστεί για
την σωτηρία
του κόσμου και
στην συνέχεια
για την μεσιτεία
Του προς τον
Θεό!! Αυτά όλα, η Μαριάμ τα
έκανε «δυνατά»
μας λέει το
«Ορθόδοξο» αυτό σαήτ,
προσφέροντας
έτσι σε μας την
δυνατότητα να
έχουμε
κοινωνία με
τον Θεό (μόνο
που μόλις το
έγραψα αυτό
ένιωσα φόβο!!!)……. ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ
ΤΡΟΜΟΣ ΝΑ
ΕΡΘΕΙ ΠΑΝΩ
ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
©
www.ipertisalithias.gr